ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی چگونه انجام می شود ؟

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی : با گذشت زمان و ورود تکنولوژی های جدید به عرصه دندان پزشکی فناوری های نوینی از جمله ایمپلنت دندان ، لمینت دندان ، کامپوزیت دندان و… برای درمان بهتر و راحت تر دندان های آسیب دیده پدیدار شده است .

قیمت انواع ایمپلنت دندان را می توانید اینجا کلیک کنید.

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

با توجه به اینکه دندان ها نقش زیادی را در زیبایی چهره افراد بر عهده دارند رسیدگی به آن ها بسیار مهم و حیاتی است . اگر به دلایلی گوناگونی چون پوسیدگی ، شکستگی و.. آن ها را از دست دادید بهترین تکنیک برای جایگیزین آن ها کاشت ایمپلنت می باشد . چرا که ایمپلنت باعث بهبود کیفیت زندگی افراد و سلامتی آن ها شده است .

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی یک گزینه ایده آل و مناسب برای جایگذاری دندان های از دست رفته با هزینه ای بسیار کم می باشد ، چرا که از پایداری و دوام بالایی برخوردار است به همین علت در بیشتر بیمارانی که نیاز به جایگزینی دندان دارند از این روش استفاده می شود .

ایمپلنت در حقیقت یک پایه فلزی بسیار محکم از جنس تیتانیوم است که به عنوان نقش ریشه طبیعی در استخوان فک در جای دندان از دست رفته کاشته می شود سپس اباتمنت و تاج دندان مصنوعی که ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارد بر روی پین قرار می گیرد .

این روش به نسبت سایر روش های درمانی دیگر همچون پل زدن ، پروتز دندانی و… مناسب تر و مراحل انجام آن بسیار راحت است ، همچنین به جراحی لثه زیادی نیز احتیاج ندارد . به همین علت است که مورد استقبال اکثر افراد خصوصا سالمندانی که تعداد بیشتری از دندان های خود را از دست داده اند می باشد .

دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان از برجسته ترین و شناخته شده ترین دندان پزشکان در ایران است که سالیان طولانی است در این زمینه فعالیت دارد . ایشان با ارائه انواع خدمات درمانی دندان و ایمپلنت با بیمه های مختلفی چون ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی ، ایمپلنت دندان با بیمه آسیا و….در ایجاد دندان هایی بسیار زیبا با هزینه ای به صرفه در بهبود زندگی بیماران عزیز یاری می رساند .

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی چقدر است ؟

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی : مهم ترین سئوالی که دغدغه ی فکری اکثر افراد خواهان ایمپلنت دندان می باشد مسئله ی مقدار هزینه ی آن است . سئوالی شاید برای همه ی افراد پیش آید که :

  • چه مقدار ایمپلنت در موفقیت درمان تاثیر گذار است ؟
  • هزینه آن چه قدر می شود ؟
  • آیا هزینه ی ایمپلنت دندان توسط بیمه های درمانی مختلفی از جمله بیمه تکمیلی پرداخت می شود ؟
  • و…

توجه داشته باشید که هزینه های درمان ایمپلنت دندان با توجه به نوع برند و شرکت سانده آن ، تعداد دندان های مورد نیاز به ایمپلنت و… بسیار متفاوت است .

از عوامل مهمی که بر قیمت ایمپلنت ها تاثیر گذار است برند آن ها است که ایمپلنت های ساخت کشور های سوئیس و آلمان و آمریکا به نسبت ایمپلنت های کره ای دارای قیمت بالاتر و کیفیت بیشتری هستند .ب ه همین علت برای کاهش هزینه های درمان دندان به یک بیمه احتیاج داریم . بیمه ای که بتواند تحت پوششی برای رفع مشکلات باشد .

برای تقبل هزینه های درمانی خدمات دندان پزشکی شرکت های بیمه ی زیادی وجود دارند که هرکدام با توجه به یک سری شرایط و قوانین این هزینه ها را پرداخت می کنند .

بهترین و تنها ترین راه برای پوشش درمان دندان های خود و کاهش هزینه های آن استفاده از بیمه تکمیلی می باشد . این بیمه برای افرادی که دچار مشکلات دندانی شده اند مناسب می باشد تا بتوانند به راحتی هزینه های درمان دندان خود را پرداخت کنند . سقف تقبل هزینه های درمانی دندان و ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی با توجه به وضعیت بیمار ، مقدار بخشی که درمان شده و …. بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد .

اما باید ذکر کرد که در کلینیک دکتر آقاجری برای درمان از ایمپلنت هایی با برندهای معتبر جهانی و باکیفیت که استاندار سازمان غذا و دارو آمریکا را دارد استفاده می شود .

همچنین ایشان با بیشتر شرکت های بیمه خصوصا بیمه تکمیلی که از جمله بهترین بیمه های درمانی می باشد قرار داد بسته است و بهترین خدمات را به بیمه گذاران شرکت های بیمه و بیمه تکمیلی ارائه می دهد . قیمت ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی در کلینیک دکتر آقاجری به نسبت سایر مراکز دیگر به صرفه است و شما می توانید با هزینه ای بسیار کم بهترین خدمات را دریافت کند .

مزایای ایمپلنت با بیمه تکمیلی چه می باشد ؟

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی : همان طور که می دانید از بین تمامی بیمه ها ، بیمه تکمیلی گزینه ی بسیار مناسبی برای انجام خدمات درمانی می باشد . چراکه این بیمه مزایای بسیار خوبی برای درمان انواع مشکلات جسمی و دندانی دارد و کسانی از این بیمه برخوردارند از شانس زیادی در کم کردن هزینه های درمانی خود برخوردارند .

به وسیله ی بیمه تکمیلی می توان درصد بیشتری از هزینه های درمانی خود به خصوص دندان را کاهش داد .

بسیاری از افراد هستند که از مشکلات دندانی رنج می برند اما به دلیل بالا بودن هزینه های درمان از پس آن بر نمی آیند و مجبور به تحمل دندان درد خود می شوند . همچنین مراکزی هستند که تمامی بیمه های را پوشش نمی دهند و فقط محدود به تعدادی از بیمه های درمانی خاص هستند که با این شرایط باز هم تعدادی از افراد نمی توانند به همه جا مراجعه کنند . ممکن است تعدادی از افراد از پس هزینه های کاشت ایمپلنت بر نیایند در نتیجه استفاده از بیمه تکمیلی به آن ها پیشنهاد می شود .

دکتر آقاجری تمامی خدمات دندان پزشکی و ایمپلنت دندان را با بیمه های مختلف انجام می دهد که از جمله می توان به ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی ، ایمپلنت دندان با بیمه رازی ، ایمپلنت دندان با بیمه آسیا و… اشاره کرد .

اما در نظر داشته باشید که از جمله مزایای بیمه تکمیلی پرداخت بخش زیادی از هزینه های درمانی می باشد که خیال شما را بابت انجام مراحل درمان آسوده خاطر می سازد و شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به درمان دندان خود کنید . همچنین تهیه این بیمه از مراکز بیمه تکمیلی فرآیندی ساده و راحتی را دارد و از هزینه ی زیادی برخوردار نمی باشد و تمامی افراد به راحتی می توانند این بیمه را تهیه کنند .

هدف از خرید بیمه تکمیلی کمک به پرداخت هزینه های درمان دندان پزشکی برای افرادی است که دچار بیماری های دندان شده اند و اگر دندان فرد از بین رفت بیمه تمکیلی خسارت های آن را پرداخت می کند .

مزایای ایمپلنت با بیمه تکمیلی

مزایای ایمپلنت با بیمه تکمیلی

کدام مرکز درمانی گزینه بسیار مناسبی برای ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی می باشد ؟

ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی : کاشت ایمپلنت دندان حساسیت زیادی دارد و به مهارت پزشک مورد نظر بستگی دارد . در نتیجه باید در انتخاب مرکز درمانی و پزشک خود نهایت دقت لازمه را داشته باشید .

کلینیک دکتر آقاجری از برترین کلینیک های معتبر در ایران است که با رعایت تمامی نکات بهداشتی و اصول پزشکی خدمات با کیفیتی را به بیماران گرامی ارائه می دهد و از همه مهم تر طرف قرار داد با بیمه تکمیلی برای انجام ایمپلنت دندان و خدمات دیگر دندان پزشکی می باشد .

بیمارانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند می توانند خدمات دندان پزشکی و ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی خود را با خیالی آسوده و با هزینه ای بسیار کم در مطب دکتر آقاجری انجام دهند .

چگونه می توان هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی را پرداخت کرد ؟

حالت اول : به مراکزی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند مانند مطب دکتر آقاجری مراجعه کنید . چرا که چنین مراکزی تمامی خدمات دندان پزشکی را پوشش می دهند . فقط توجه داشته باشید که تمامی هزینه ها از طریق بیمه نخواهد بود و بخش کوچکی از آن توسط خود بیمار باید پرداخت شود .

حالت دوم : شما با مراجع به هر مرکز درمانی که تمایل داشتید خدمات دندان پزشکی خود را دریافت کنید در این شرایط چون بیمه تکمیلی خدمات دندان پزشکی و ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی را تحت پوشش خود دارد می توانید هزینه های پرداخت شده را از طرف خود شرکت بیمه دریافت کنید . نکته ای که باید به آن در این شرایط توجه کنید دریافت تاییدیه از یک پزشک متعمد است چراکه برخی شرکت های بیمه به این مورد توجه بسیاری دارند و خواستار این تاییدیه از شما هستند .

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت در حقیقت یک پایه فلزی بسیار محکم از جنس تیتانیوم است که به عنوان نقش ریشه طبیعی در استخوان فک در جای دندان از دست رفته کاشته می شود سپس اباتمنت و تاج دندان مصنوعی که ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارد بر روی پین قرار می گیرد .

آیا کاشت ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی امکان پذیر است؟

 برای پاسخ به این سئوال باید گفت بله، ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی در کلینیک دکتر آقاجری به صورت کاملا تخصصی با ایتفاده از بهترین ابزار آلات و بهترین نوع ایمپلنت با قیمتی مناسب انجام می شود.

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی چقدر است؟

سقف تقبل هزینه های درمانی دندان و ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی با توجه به وضعیت بیمار ، مقدار بخشی که درمان شده و …. بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد . قیمت ایمپلنت دندان با بیمه تکمیلی در کلینیک دکتر آقاجری به نسبت سایر مراکز دیگر به صرفه است و شما می توانید با هزینه ای بسیار کم بهترین خدمات را دریافت کند .

4.2/5 - (14 امتیاز)

4 دیدگاه

  1. مهسا گفت:

    سلام بیمه ها هزینه های ایمپلنت رو به صورت کامل تقبل میکنند؟

  2. حسنی گفت:

    چند درصد هزینه ایمپلنت با بیمه است؟

  3. میترا حسن پور گفت:

    سلام. با کدام بیمه های تکمیلی قرار داد دارین؟

  4. علیرضا گفت:

    سلام امکان ارسال اطلاعات بیشتر را دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *