ایمپلنت آی تی آی

در مورد ایمپلنت آی تی آی چه می دانید؟

ایمپلنت آی تی آی، یکی از شناخته شده ترین ایمپلنت هایی می باشد که سال های بسیار زیادی است که در ایران مورد استفاده جامعه دندانپزشکی قرار گرفته است. به کارگیری ایمپلنت و جایگزین کردن آن ها به جای دندان هایی که از دست رفته اند، از روش های بسیار خوبی است که مورد استقبال دنیا و تائید جامعه پزشکی قرار گرفته است.

از میان برندهای بسیار متنوعی که برای ایمپلنت دندان به کار گرفته می شوند، یکی از بهترین و مطرح رین برندهای روز دنیا، ایمپلنت آی تی آی ، ساخت کشور سوئیس می باشد.

دکتر صادق آقاجری نیز از جمله دندانپزشکانی است که به دلیل کیفیت بالای این برند سوئیسی، سال هاست که آن را مورد استفاده بیماران محترم قرار می دهد. از نظر زمینه علمی ، این برند و همچنین گروه Straumann، بسیار قوی و صاحب نام هستند و در زمینه دندانپزشکی و حیطه ایمپلنت، در دنیا و به خصوص در اروپا، در رده های اول قرار می گیرد.

در ایران به دلیل نوسانات قیمت ارز، ایمپلنت آی تی آی از نظر رنج قیمتی در سطح بسیار بالایی می باشد، دارای گروه مشتریان به خصوصی می باشد، ولی به دلیل کیفیت خیلی بالایی که دارد و مرغوبیت و دوام بالایش، هنوز هم جایگاه خود را در بازار رقابتی در مقایسه با رقیبان خود با اختلاف حفظ  کرده است. در ادامه این مطلب شما را با مشخصات و ویژگی های این برند معتبر در حوزه ایمپلنتولوژی بیش تر آشنا خواهیم کرد و مزایا و معایب استفاده از آن را شرح خواهیم داد.

مشخصات و ویژگی های ایمپلنت آی تی آی چه می باشد؟

ایمپلنت آی تی آی دارای یک سری خصوصیات و آپشن های ویژه می باشد که موجب برتری آن نسبت به سایر ایمپلنت ها از برندهای دیگر می شود و دلیل تمایل بیماران به استفاده از این برند می شود.

به طور مثال یکی از ویژگی های مهم ایمپلنت آی تی آی این است که جنس سازنده آن آلیاژ تیتانیوم می باشد که یک آلیاژ خنثی می باشد همان طور که می دانید ایمپلنت  در استخوان فک بیمار به جای دندان از دست رفته کار گذاشته می شود؛ و به دلیل آنکه تحت حرارت و سایر عملیات خاص قرار گرفته است، استحکام و دوام بسیار بالایی پیدا کرده است.

ایمپلنت آی تی آی به دلیل آنکه در جذب پروتئین خیلی سریع عمل می کند، در مدت زمان خیلی کوتاهی، خود را با محیط دهان بیمار وفق می دهد و با استخوان فک هماهنگ می شود در نتیجه بیمار ارتباط بسیار خوب و راحتی در به کارگیری ایمپلنت، با این برند برقرار می کند.

در زیر به تعدادی از دیگر ویژگی های این برند از ایمپلنت اشاره شده است که عبارتند از:

  • درصد بالای موفقت در جراحی و نتیجه کار
  • جراحی آسان به وسیله این ایمپلنت و راحت بودن دندانپزشکان ضمن کار با آن و اجزای مختلف مرتبط به آن
  • تمام شدن کار در یک مرحله جراحی و عدم نیاز به تکرار جراحی مجدد
  • کاهش یافتن زمان ترمیم استخوان و ایمپلنت به زیر شش هفته
  • بدون ایجاد حساسیت و آلرژی برای بیمار
  • به صرفه بودن از نظر کیفیت و نتیجه هم برای بیمار و هم برای دندانپزشک
  • به کارگیری دقیق ترین و استانداردترین روش ها برای دیدن نتیجه کار در پایداری اولیه ایمپلنت
  • دارای پشتیبانی مادام العمر و ضمانت نامه معتبر

مشخصات و ویژگی های ایمپلنت آی تی آی چه می باشد؟

در مورد مزایا و معایب ایمپلنت آی تی آی چه می توان گفت؟

از جمله مزایای ایمپلنت آی تی آی می توان به کانکشن CrossFit  اشاره کرد که به دلیل طراحی بسیار ویژه آن و وجود شیارها، باعث استحکام بسیار بالای ایمپلنت – اباتمنت می شود و به این ترتیب مانع چرخش ایمپلنت خواهد شد. دارای پوشش SLActive می باشد و همچنین تنوع بسیار بالایی در قطعات پروتزی دارد. این برند از آلیاژ تیتانیوم- زیرکونیا ساخته شده است که به آن Roxoild گفته می شود و مجهز به کانکشن کونیکال در فیکسچرهای Bone Level می باشد.

اگر بیماری تقاضای استفاده از تجهیزات و وسایل اختصاصی را داشته باشد و یا مبتلا به بیماری خاصی مانند HIV و یا هپاتیت باشد، این ایمپلنت مجهز به دریل های شخصی برای هر فرد می باشد؛ همچنین این امکان وجود دارد که از دریل هایی با سایز رند برای تعداد هفتاد فیکسچر استفاده شود. تنها ایراد ایمپلنت آی تی آی این است که نیازمند به تهیه کاوراسکرو به صورت جداگانه می باشد که با در نظر داشتن مزایای بی شمار آن قابل چشم پوشی است.

شما می توانید برای دریافت خدمات تخصصی با کیفیت بسیار بالا ، با مطب دکتر آقاجری تماس حاصل فرمایید و با تعیین وقت مشاوره حضوری، اطلاعات تکمیلی را در رابطه با نوع خدمات مورد نیازتان دریافت نمایید.

رزرو نوبت

برای رزرو نوبت و تماس با ما لطفا کلیک نمایید: رزرو وتماس با ما

سوالات متداول

1قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت ها بسته به کیفیت و کشور سازنه آن متفاوت هستند . البته تمامی ایمپلنت های به کار رفته در مرکز ما دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. برای اطلاع از قیمت ها به لینک ایمپلنت دندان مراجعه نمایید.

2بیمه ایمپلنت دندان چگونه است؟

یکی از سوالاتی که ذهن مراجعه کنندگان را درگیر می کند ، این است که آیا بیمه شامل ایمپلنت دندان می شود و چه بیمه هایی؟ برخی از بیمه های تکمیلی جدیدا ایمپلنت های دندانی را زیر پوشش خودشان برده اند. ما با بیمه ایران ، پارسیان ، کلیه بانک ها ، دانشگاه آزاد ، آتیه سازان حافظ… ادامه در بیمه ایمپلنت دندان

3طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

طول درمان ایمپلنت دندان : از پرسش هایی که ذهن بیماران را مشغول می کند این است که ایمپلنت های درمانی چقدر طول می کشد؟ یعنی زمانی که ایمپلنت کار گذاشته می شود تا زمانی که روکش تحویل داده می شود. طول درمان به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد از یک روز تا یک سال ممکن است طول بکشد.

4آیا ایمپلنت ها ایمن هستند و چه مدت دوام خواهند داشت؟

ایمپلنت یک روش درمانی مطمئن و خوب است.تقریبا صحیح است که بگوییم ایمپلنت ها ، دقیقاً مانند دندان های طبیعی البته تا زمانی که شما از آنها مراقبت می کنید ، دوام می آورد.

5انواع ایمپلنت دندانی چیست؟

سه نوع معمول کاشت دندان وجود دارد که می توانید از بین اندواستیل ،ساب پریواستیل و زایگوماتیک انتخاب کنید.

6مزایای ایمپلنت دندانی چیست؟

سه نوع معمول کاشت دندان وجود دارد که می توانید از بین اندواستیل ،ساب پریواستیل و زایگوماتیک انتخاب کنید.

ایمپلنت آی تی آی چیست؟

ایمپلنت آی تی آی نوعی دیگر از انواع ایمپلنت ها می باشد که پایه ی تیتانیومی آن به گونه ای طراحی شده ایت که دارای شیار بوده که این شیار ها اباتمنت را بر روی پایه ایمپلنت محکم نگه داشته و مانع از لق زدگی آن می شود.

فرق ایمپلنت آی تی آی با دیگر ایمپلنت ها در چیست؟

درصد موفقیت ایمپلنت آی تی آی به نسبت دیگر ایمپلنت بالا می باشد چرا که این جراحی تنها در یک روز به اتمام می رسد و ترمیم استخوان فک و فت لثه به سرعت انجام می گیرد.

قیمت ایمپلنت آی تی آی چقدر است؟

قیمت ایمپلنت آی تی آی به تعداد آن بستگی دارد که دکتر آقاجری پس از بررسی از وضعیت دندان های شما قیمت دقیق را مقرون به صرفه و پایین تر از مراکز دیگر به شما ارائه می دهد.

Rate this post

2 دیدگاه

  1. زمانی گفت:

    قیمت ایمپلنت آی تی آی چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *