ایمپلنت سون مدیکس

درباره ی ایمپلنت سون مدیکس چه می دانید ؟

ایمپلنت سون مدیکس : همان طور که می دانید در ایمپلنت پایه درون فک افراد قرار می گیرد که به آن فیکسچر که نقش ریشه دندان را ایفا می کند نامیده می شود . این پایه در طراح های گوناگون به صورت علمی ساخته می شود که در فرآیند تولید آن ها از آلیاژ های گوناگون همچون تیتانیوم که درصد بیشتری را در همه پایه ها دارد استفاده شده است .

برای اطلاع دقیق از قیمت ها کلیک نمایید: قیمت انواع ایمپلنت دندان سون مدیکس در سال 1400

ایمپلنت سون مدیکس ( sewon medix ) از جمله ایمپلنت های با کیفیت ساخت کره جنوبی است که مورد تایید سازمان (آمریکا(FDA APROVED)، ISO13485 , CE0120 , CE1639 , UKASانگلستان ، KFDA( سازمان غذا و دارو کره ) و GMP کره می باشد . به همین دلیل این ایمپلنت ها مورد استقبال تعداد زیادی از افراد در جهان می باشند .

ایمپلنت های سون مدیکس در دسته ایمپلنت هایی با طراحی پیشرفته مطابق با استاندار جهانی قرار گرفته است . مهم ترین مزیت این طراحی در این است که در هنگام کاشت آن احتیاج زیادی به دریل کردن استخوان فک نمی باشد که این مورد باعث تمایل بیشتر افراد برای انتخاب این ایمپلنت در مقایسه با سایر ایمپلنت های کره ای می باشد .

قیمت ایمپلنت سون مدیکس کره ای در تهران

قیمت ایمپلنت سون مدیکس برای هر واحد دندان در کلینیک دکتر آقاجری به نسبت دیگر مراکز مقرون به صرفه و با کیفیت است:

                     قیمت ایمپلنت برای هر واحد دندانطول عمر ایمپلنت
10.000.000 تومان                                            15 سال

چرا برای درمان ، ایمپلنت سون مدیکس پیشنهاد می شود؟

ایمپلنت دندان نوعی درمان با فناوری های نوین امروزی برای افرادی است که دندانی آسیب دیده دارند و تمایل به جایگزینی دندانی مشابه با دندان طبیعی برای حفظ زیبایی و سلامتی سایر دندان های سالم و فک می باشند . موثرترین و بهترین ایمپلنت دندان ، ایمپلنت سون مدیکس است که کمترین میزان صدمه را به استخوان فک وارد می کند و دارای عمری طولانی می باشد .

ایمپلنت سون مدیکس در کنار قیمت مناسبی که دارد ، دارای کیفیت بالایی می باشد که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مطابق با استاندارد جهانی طراحی شده است . ایمپلنت سون مدیکس مناسب برای تمامی بیماران و افراد علاقه مند به کاشت ایمپلنت می باشد و گزینه بسیار مناسب و ایده عالی محسوب می شود.

در تهیه ایمپلنت سون مدیکس به چه نکته ای باید توجه داشت ؟

به دلیل محبوبیت ایمپلنت های کره ای میزان درخواست و فروش این ایمپلنت ها خصوصا ایمپلنت های سون مدیکس افزایش یافته است . اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت های متعددی وجود دارد که ایمپلنت هایی مشابه با این ایمپلنت های باکیفیت طراحی می کنند و با نام این شرکت ها به بازار عرضه می کنند . شما باید در تهیه ایمپلنت های سون مدیکس دقت زیادی را داشته باشید که برای شرکت اصلی آن باشد .

این شرکت در تهیه این نوع ایمپلنت ها توانسته است تاییدیه ی سازمان غذا و دارو آمریکا را کسب کند پس به وجود آرم تاییدیه FDA آن دقت کنید .

نکات مهم در کاشت ایمپلنت سون مدیکس چه می باشد ؟

برای کاشت ایمپلنت سون مدیکس نکات پزشکی و اصولی مهمی وجود دارد که رعایت به آن ها چه از جانب پزشک یا فردبیمار نتیجه ی مطلوبی را دربر خواهد داشت :

  • برند های گوناگونی با کیفیت های مختلف ساخته شده و به بازار های دندان پزشکی و تجهیزات درمانی دندان عرضه شده است باتوجه به همین موضوع در تهیه ایمپلنت سون میکس به برند شرکت سازنده و نشان FDA توجه شود .
  • تخصص و مهارت پزشک موردنظر بسیار حائز اهمیت است .
  • مراجعه به مراکز درمانی معتبر و بررسی سابقه پزشک مورد نظر

نکات مهم در کاشت ایمپلنت سون مدیکس

بهترین پزشک برای کاشت ایمپلنت سون مدیکس کدام است ؟

کاشت ایمپلنت سون مدیکس یکی از روش های موثر درمانی است که فاکتور های اجرایی پیچیده ای دارد . در نتیجه احتیاج به یک پزشک متخصصی دارد که در این زمینه سر رشته ی کامل داشته باشد .

دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان با وجود سابقه ی درخشان در این زمینه بهترین انتخاب پزشکی متخصص برای کاشت ایمپلنت سون مدیکس می باشد . ایشان سالیان طولانی است که در ایران فعالیت دارد و با ارائه بهترین خدمات درمانی دندان اطمینان خاطر را از دریافت بهترین نتایج مطلوب درمانی را به بیماران عزیز می دهد .

دکتر آقاجری با بررسی اولیه از وضعیت سلامت جسمانی ،دندانی و استخوان فک بیمار بهترین کاشت ایمپلنت را با استفاده از با کیفیت ترین ایمپلنت سون مدیکس کره ای برای شما عزیزان با قیمت مناسب و به صرفه انجام می دهد . دکتر آقاجری برای کاشت ایمپلنت تمامی نکات بهداشتی و پزشکی را رعایت کرده و از ابزار آلات مدرن پزشکی استفاده می کند که نتیجه ی درمان رضایت بخشی را برای بیماران به ارمغان می آورد .

مراحل کاشت ایمپلنت سون مدیکس به چه صورت است ؟

مرحله اول : در این بخش دندانپزشک از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی کمک می گیرد تا بافت ها بطور کامل بی حس شوند . سپس با استفاده از ابزار آلات استخوان را استخوان را کامل مورد بررسی قرار می دهند.

مرحله دوم : با استفاده از مته استخوان سوراخ می شود تا موقعیت دقیق ایمپلنت مشخص شود .

مرحله سوم : در این مرحله داخل سوراخی که روی استخوان ایجاد شده پین یا میله قرار می دهند. دندانپزشک به دلیل حساس بودن این مرحله حین کار محلول آب و نمک را به دهان اسپری می کند تا در زمان دریل کاری بافت استخوان آسیب نبیند.

مرحله چهارم : دندانپزشک با استفاده های از مته های بزرگتر سوراخ ایجاد شده در استخوان را پهن تر می کند تا ایمپلنت به خوبی جای بگیرد. هر چقدر قطر ایمپلنت بزرگتر باشد از مقاومت بیشتری برخوردار است.

مرحله پنجم : دندانپزشک با استفاده از تجهیزات لازم داخل استخوان رزوه ایجاد می کند تا با رزوه ایمپلنت متناسب باشد. برخی از ایمپلنت ها دارای رزوه هستند.

مرحله ششم : ایمپلنت در موقعیت خود قرار می گیرد. دندانپزشک با استفاده از دریل یا آچار دستی این کار را انجام می دهد. در این مرحله استخوان اگر نیاز به بازسازی داشته باشد به وسیله پودر استخوان یا پیوند استخوان اینکار صورت می گیرد.

مرحله هفتم : بوسیله کلاهک به نام درپوش ایمپلنت را پیج می کنند تا از بیرون کاملا بسته شود. سپس بافت های لثه که در ابتدای جراحی از لثه جدا شده بود به حالت اولیه خود برگردانده میشود و توسط بخیه بسته می شود.

ایمپلنت دندان به پایان رسید حالا باید چند ماه صبر کرد تا استخوان به خوبی با ایمپلنت جوش بخورد.

ایمپلنت سون مدیکس چیست؟

ایمپلنت سون مدیکس ساخت کشور کره جنوبی می باشد که از با کیفیت ترین و بهترین نوع ایمپلنت های کره ای محسوب می شود.

مزیت استفاده از ایمپلنت سون میکس چیست؟

ایمپلنت ای سون مدیکس طول درمان کوتاهی دارند چرا که برای نصب آن به دریل کاری زیادی نیازی ندارد و همین امر باعث می شود استخوان فک و بافت اطراف دندان به سرعت ترمیم پیدا کنند.

قیمت ایمپلنت سون مدیکس چقدر است؟

قیمتایمپلنت سوند در کلینیک دکتر آقاجری بر حسب تعداد محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق ایمپلنت سون مدیکس می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

4.9/5 - (13 امتیاز)

4 دیدگاه

  1. زهرا وحدانی گفت:

    به عقیده بنده بهترین پزشکی که در عمرم دیدم از نظر حسن خلق و کار نیکودکتر آقاجری به همراه دکتر لباف و پرسنل ماه بانو محسنی و قاسمی و تمام دخترهای خوبم که نامشون رو نمی دونم محیطی امن و بهداشتی کار عالی و نمونه ی حس خلق

    • کرم زاده گفت:

      سلام به خانم وجدانی نازنین و خوش قلم
      سپاس از اینهمه لطف و محبتی که به مجموعه ما دارید شما هم جز مهربان ترین و خوش اخلاق ترین بیماران ما هستید از اینکه رضایت و حسن نظر شما رو جلب کردیم بسیار خرسندیم .

  2. صنم گفت:

    من ایمپلنت سون مدیکس کردم و در طول مدت انجام ایمپلنت از حسن خلق دکتر و پرسنل محترمشون لذت بردم. نا گفته نماند خوده ایمپلنت هم ایده آل بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *