ایمپلنت بیمه دانا

درباره ایمپلنت بیمه دانا چه می‌دانید؟

ایمپلنت بیمه دانا :  افراد بسیاری به دنبال دندانپزشکی های طرف قرار داد با بیمه دانا می باشند . دندانپزشکی با بیمه دانا قطعا مزایای زیادی دارد که در ادامه ان را بررسی  ان می پردازیم .

قیمت ایمپلنت دندان را می توانید اینجا کلیک کنید

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

در زندگی انسان ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد که برخی از آنها در نهایت منجر به هزینه های بالا  و غیر قابل پرداخت باشد. رویدادهای ناگهانی گاه در اثر حوادثی که فکر نمیکردید اتفاق بیفتند یا در اثر کم توجهی و سهل انگاری همواره میتوانند دامن گیر ما شوند. پس چه بهتر که عاملی وجود داشته باشد که  ما را از نگرانی های احتمالی حفظ کند. امروزه بیمه های زیادی روی کار آمده اند که با تحت پوشش قرار دادن بسیاری از خدمات در زمینه های مختلف، این امکان را فراهم آورده اند تا با خیالی راحت دست به اقدامات مورد نیاز خود بزنید.

بیمه دانا یکی از انواع بیمه های تکمیلی است که با ارائه خدمات خود توانسته است تا سالها فعالیتی درخشان در این عرصه داشته باشد. این بیمه هم مانند سایر بیمه های تکمیلی آن بخش از هزینه های برآورد شده که توسط بیمه پایه پرداخت نمیشود را پرداخت کرده و فرد در قبال آن باید حق بیمه موردنظر را پرداخت کند. این بیمه نیز در کمک رسانی به جبران هزینه های درمانی مختلف نقش ویژه ای را تا به حال ایفا کرده است.

خدماتی مانند هزینه های بستری در بیمارستانها، جراحی های تخصصی سرطان، مغز وعصاب، درمان ناباروری و … همگی تحت پوشش بیمه دانا بوده و تا سقف تهدات خود موظف است تا به بهبود روندکار بیمار کمک کند. یکی از موارد مسمر ثمر که همواره کاربرد زیادی داشته است، استفاده از بیمه در زمینه دندانپزشکی است; همانطور که میدانید دندانپزشکی عرصه گسترده ای دارد و عمل های مختلفی را شامل میشود. یکی از این عمل ها، جراحی ایمپلنت دندان میباشد. بیمه دانا در این زمینه نیز دست به کار شده و پاسخگوی بخشی از هزینه های مربوط به دندانپزشکی میباشد.

کشیدن، جرمگیري و بروساژ ، ترمیم و پرکردن و درمان ریشه و روکش،جراحی لثه، ارتودنسی، دست دندان مصنوعی، عصب کشی ، ایمپلنت بیمه دانا، همه از مواردی هستند که تحت پوشش این بیمه قرار میگیرند.
درباره ایمپلنت بیمه دانا چه می‌دانید؟

درباره ایمپلنت بیمه دانا چه می‌دانید؟

سقف هزینه های پرداختی ایمپلنت بیمه دانا

در رابطه با بیمه تکمیلی دانا میتوان گفت که این بیمه تا کنون خدمات خود را فقط به صورت گروهی ارائه کرده و به صورت فردی فعلا اقدامی انجام نداده است. نوع بیمه گروهی به طوری میباشد که شامل همه سازمان ها، ارگان ها و نهادها شده و با توجه به توافقی که بین بیمه گذار با شرکت بیمه انجام شده، تعداد افراد تحت پوشش، شرایط سنی افراد، سقف تعهدات و… تعیین میشود.

بنابراین نمیتوان میزان مشخصی نیز برای ایمپلنت بیمه دانا در نظر گرفت. طبق جدول تعهدات قرارداد بیمه درمان تکمیلی با شرکت بیمه دانا، باتوجه به گوناگونی خدمات دندانپزشکی، مبلغ هفتصد هزارتومان به عنوان سقف تعهد در نظر گرفته شده است.

دندانپزشکی طرف قرارداد ایمپلنت بیمه دانا

همانطور که میدانید برای برخورداری از خدمات هر بیمه ای باید به مرکز آن مراجعه کرده و بعد از انجام ملزومات اولیه، نسبت به دریافت آن اقدام کنید. برای انجام جراحی ایمپلنت هم باید به مراکز دندانپزشکی طرف قرار داد با ایمپلنت بیمه دانا مراجعه کنید که در این صورت با توجه به مطالب بالا بیمه گر طبق سقف تعهدات خود به شما کمک خواهد کرد. راه دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که ابتدا به یک مرکز که طرف قرار داد با بیمه نیست رفته و پس از اتمام کار خود، به همراه تمامی مدارک پزشکی مربوطه به شرکت بیمه میروید. در این حالت نیز تعرفه سقف هزینه پرداختی توسط وزارت بهداشت تعیین میشود.

تیم حرفه ای و مجرب دکترآقاجری با سالها تجربه در زمینه ترمیم دندان، کاشت و جرم گیری، تمامی اقدامات مربوط به زیبایی، توانسته است تا از خود نامی به ماندگار بگزارد. هم چنین این تیم طرف قرار داد با تعداد بی شماری از جمله ایمپلنت بیمه رازی، بیمه دانشگاه آزاد، بیمه آسیا، بیمه ایران، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک مرکزی، بانک ملت، بانک تجارت،ایمپلنت بیمه دانا و … میباشد و خیال شما را از این بابت راحت کرده است.

شرایط لازم برای جراحی ایمپلنت بیمه دانا

حال که از اهمیت بیمه خبر دار شده و تصمیم گرفته اید از ایمپلنت بیمه دانا به عنوان کمک هزینه جراحی خود استفاده کنید، قبل از هرکاری باید بدانید که شرایط لازم برای این کار را دارید؟ 

قطعا شروع هرکاری یک سری مقدمات و پیش نیازهایی دارد که بدون آنها انجام کار موفقیت آمیز نخواهد بود. در اینجا لازم دانستیم که به برخی از موارد ضروری پیش از جراحی ایمپلنت اشاره کنیم:

  • داشتن استخوان فک مستحکم و قوی و برخورداری از ارتفاع مناسب استخوان در فک فوقانی
  • لثه های سالم نیز در روندکار ایمپلنت میتوانند موثر و کمک کننده باشند.
  • مراقبت های ممتد از دندان طبق برنامه غذایی که توسط پزشک ماهر انجام گرفته است.
  • مراقبت های شخصی شامل استفاده از نخ دندان، زدن مسواک به صورت مداوم.
  • مراجعه به مطب دندانپزشک هر چندوقت یکبار برای چکاب کامل دندان ها و اطمینان از سالم بودن آنها.

همانطور که عوامل زیادی در موفقیت آمیز بودن روند جراحی ایمپلنت نقش دارند یا باعث میشوند تا فرد برای این جراحی واجد شرایط باشد، برخی از افراد هم هستند که به علت شرایطی که دارند امکان انجام این کار برای آنها مقدور نیست. برای مثال همانطور که گفته شد کسانی که امکان رشد استخوان فک در آنها دیگر وجود ندارد، زنان باردار، افرادی که دارای بیماری های مزمن مانند دیابت شدید کنترل نشده میباشند یا مواردی این چنین نمیتوانند ایمپلنت انجام دهند.

رزرو نوبت

تلفن : 02122887547-09384444595

برای اطلاع دقیق از قیمت ها کلیک نمایید: قیمت ایمپلنت دندان

آیا انجام ایمپلنت با بیمه دانا امکان پذیر است؟

در کلینک دکتر آقاجری انجام ایمپلنت یا بیمه دانا امکان پذیر بوده و با قیمتی مناسب و کیفیت بالا انجام می شود.

قیمت ایمپلنت با بیمه دانا چقدر می شود؟

قیمت ایمپلنت با بیمه دانا در وهله اول به نوع ایمپلنت و تعداد آن محاسبه می شود و سپس با توجه به سقف تعهدات بیمه دانا جهت پرداخت بررسی می شود.

کلینیک طرف قرارداد با بیمه دانا چه کسی است؟

کلینیک ها و مراکز درمانی بسیاری در سطح شهر هستنند که طرف قرارداد با بیمه دانا هستند اما در این بین معتبر ترین و متخصص ترین کلینیک دندانپزشکی طرف قرار داد با بیمه دانا کلینیک دکتر آقاجری می باشد.

2.7/5 - (22 امتیاز)

6 دیدگاه

  1. سهیلا اشرفی گفت:

    سلام برای استفاده از بیمه باید معرفی نامه آورد؟

  2. نازنین بیات گفت:

    سقف بیمه دانا بر ای ایمپلنت چقدر است؟

  3. گل احمر گفت:

    سلام در مطب شما معرفی نامه بیمه دانا به صورت آنلاین صادر میشود؟

  4. خشایار جنابی گفت:

    دکتر آقاجری خیلی خوشحال شدم که در کلنیک شما میشه از خدمات بیمه دانا استفاده کرد. اخه همه میدونن که بیمه های تکمیلی با شخص قرار داد نمیبنده و شرکت ماهم بیمه تکمیلی انجام نمیده. الان با خیال راحت میتونم دندونام رو در کلینیک شما ایمپلنت کنم.ممنونم از خدماتتون

  5. خشایار جنابی گفت:

    دکتر آقاجری خیلی خوشحال شدم که در کلنیک شما میشه از خدمات بیمه دانا استفاده کرد. الان با خیال راحت میتونم دندونام رو در کلینیک شما ایمپلنت کنم.ممنونم از خدماتتون

  6. فردین کاردان گفت:

    سلام وقت بخیر مطب شما با زیمه دانا تعداد از دندانهای من از پایین یعنی قبل از لثه خورده شده آیا کلینیک شما آنها راهم باز سازی میکنه وسوال آخر ایمپلت را هم با بیمه تکمیلی انجام میدهید
    باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *