ایمپلنت دندان با بیمه البرز

ایمپلنت دندان با بیمه البرز

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه البرز کلینیک دکتر آقاجری

انجام ایمپلنت دندان با بیمه البرز همانند دیگر خدمات دندانپزشکی بیمه البرز نیازمند اجرای دستورالعمل های بیمه البرز می باشد. قیمت ایمپلنت با بیمه از قیمت ایمپلنت دندان با تعرفه آزاد ارزان تر می باشد. افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز می باشند می توانند از بسیاری خدمات دندانپزشکی بیمه البرز را در کلینیک دکتر آقاجری در تهران دریافت نمایند.

بیمه البرز از سال 1338 تاکنون مشغول فعالیت می باشد و چیزی در حدود 54 شعبع بیمه گذاری در سراسر ایران دارد. برای دریافت خدمات دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در تهران، شمال و جنوب تهران ، شرق و غرب تهران با ما تماس بگیرید.

سقف بیمه تکمیلی البرز برای دندانپزشکی و ایمپلنت دندان

سقف بیمه ایمپلنت دندان بیمه البرز و یا سقف بیمه البرز برای دیگر خدمات دندانپزشکی توسط بیمه گذاری تعیین می شود.  با این وجود مراحل اداری استفاده از بیمه البرز برای دندان پزشکی را در ادامه بیان کردیم تا بیماران دچار سردرگمی نشوند.

اقدامات لازم برای استفاده از بیمه تکمیلی البرز برای ایمپلنت دندان

  1. مراجعه به مطب دکتر آقاجری
  2. مشخص شدن طرح درمان و ثبت آن در دفترچه
  3. مراجعه به بیمه گذاری بیمه البرز و تعیین سقف اعتبار
  4. مراجعه به کلینیک دندانپزشکی جهت انجام ایمپلنت با بیمه البرز

برای استفاده از خدمات دندانپزشکی با بیمه البرز همانند دیگر بیمه های تکمیلی بیمار به کلینیک دکتر صادق آقاجری مراجعه می کند. پس از اینکه طرح درمان معلوم شد، در دفترچه نوشته می شود. سپس بیمار به مراکز مربوطه مراجعه می کند. مسئول بیمه سقف اعتبار بیمه و فرانشیز را معلوم می کند، پرداخت مابقی هزینه های دندانپزشکی با بیمار می باشد.

جدول تعهدات بیمه تکمیلی البرز برای دندان پزشکی

بیمه دندانپزشکی البرز موارد متعددی را در زمینه خدمات دندان پزشکی پوشش می دهد. در ادامه به لیست تعهدات بیمه تکمیلی البرز در دندانپزشکی اشاره میکنیم.

  1. ایمپلنت دندان با بیمه البرز
  2. درمان ریشه با بیمه البرز
  3. روکش دندان با بیمه البرز
  4. دندان مصنوعی با بیمه البرز
  5. کشیدن دندان با بیمه البرز
  6. پر کردن دندان با بیمه تکمیلی البرز
  7. جراحی لثه
  8. جرم گیری و بروساژ

دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه البرز در تهران برای ایمپلنت دندان

اگر به دنبال دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در تهران، کرج، ملارد، شهریار، قم، قزوین، مازندران، گیلان و دیگر شهرهای اطراف می باشید، پیشنهاد می کنم به کلینیک دکتر آقاجری در شریعتی و سعادت اباد تهران مراجعه کنید. کیلینیک دکتر آقاجری علاوه بر مجهز بودن به جدیدترین تجهیزات دارای پرسنل با تجربه و ماهر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *