موفقیت انجام ایمپلنت

میزان موفقیت انجام ایمپلنت چقدر است ؟

موفقیت انجام ایمپلنت یکی از سوالاتی است که ذهن مراجعه کنندگان را همیشه درگیر خود می کند. امروزه با پیشرفت های چشمگیری که در فناوری ساخت ایمپلنت دندان روی داده می توان با اطمینان بالایی آنها را به کار برد. با این وجود در حال حاضر درصد ناچیزی احتمال دارد که ایمپلنت با شکست مواجه شود و به استخوان اطراف خود جوش نخورد. این درصد متناسب با شرایط استخوان فک محل ایمپلنت، مصرف سیگار و مشروبات الکلی ، مواد مخدر و… متغیر می باشد.

اما حتی در این موارد هم احتمال موفقیت انجام ایمپلنت  بالای ۹۰ درصد است. ایمپلنت در حال حاضر بهترین روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. اگرچه دندان های طبیعی خود انسان با هیچ دندانی غیر طبیعی برابری نمی کند ولی ایمپلنت نسبت به سایر روش ها بسیار طبیعی بوده و از راحتی زیادی برخوردار است. درصد موفقیت انجام ایمپلنت در استقبال از آن بسیار تاثیر گذار بوده است.

ایمپلنت های دندان انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند. برندهای گوناگونی هستند که اقدام به ساخت ایمپلنت کرده اند. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ایمپلنت دندان کیفیت بالای آن می باشد که این امر خود در قیمت ایمپلنت دندان تاثیر گذار است.

دکتر صادق آقاجری با سالها فعالیت و سابقه در این عرصه با تیمی مجرب کار جراحی ایمپلنت شما را برعهده میگیرد.

موفقیت انجام ایمپلنت مزایای بسیاری برای فرد دارد که از جمله آن ها:

تاثیر مثبت در ظاهر شخص: از مهم ترین مزایای موفقیت انجام ایمپلنت دندانی این است که باعث حفظ استخوان فک می شود و از بد فرم شدن ساختار صورت جلوگیری می کند ، بنابراین ایمپلنت دندانی ،ظاهر صورت را زیبا تر می کند. تحلیل استخوان فک باعث می شود که سن فرد مسن تر به نظر برسد. با ایمپلنت های دندانی، چین وچروک ها و تحلیل آناتومی صورت بهبود می یابد و می توانید از لبخند خود لذت ببرید.

موفقیت انجام ایمپلنت در زمان کم: ایمپلنت دندانی یک راه حل دایمی برای دندان هایی است که از بین رفته اند و کمک می کند تا عمل جوییدن را بسیار بهتر انجام دهید، دندان هایتان نسبت به دندان مصنوعی ثبات چشم گیری داشته باشد و راحتی کلی را تجربه کنید.

افزایش اعتماد به نفس: کاشت دندان به شما کمک می کنند تا در مورد خودتان احساس بهتری پیدا کنید، زیرا آنها به شما اجازه می دهند به راحتی غذا خورده ، حالت چهره مناسب و لبخندی زیبا داشته باشید. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های واقعی راحت بوده و بسیار طبیعی هستند .

بهبود کیفیت زندگی شخص: ایمپلنت دندان اجازه می دهد که لبخند و چهره ای طبیعی تر و زیبا تر داشته باشد و این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس درهنگام لبخند زدن، صحبت کردن و غذا خوردن می شود.

اگر به جای پروتز یا دندان مصنوعی از ایمپلنت استفاده کنید کیفیت زندگی شما به شکل چشم گیری بهبود می یابد، زیرا شما به راحتی می توانید انواع مختلف غذاها را میل کنید و بجوید می توانید به سادگی صحبت کرده و لبخند بزنید. در صورت موفقیت انجام ایمپلنت سیستم گوارش فرد نیز بهبود می یابد.

برای اطلاع از هزینه ها کلیک کنید: هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندانی با بهبود سلامت دهان و دندان، سلامت کلی شما را بهبود می بخشد. ایمپلنت های دندانی ، در کاهش بیماری های پریودنتال، عفونت مزمن ناشی از باکتری و بیماری های التهابی نیز کمک کننده اند.. از آنجا که ایمپلنت های دندانی مثل دندان های طبیعی هستند ، مراقبت از آنها نیز شبیه مراقبت از دندان های طبیعی است. با نگهداری منظم (مسواک زدن و نخ دندان) و بررسی های منظم آن ها از زندگی لذت ببرید.

پس برای حفظ این مزایا باید با مراقبت بعد از ایمپلنت آشنا شوید و مانند دندان طبیعی پس از کاشت از آن ها نگهداری کنید.

رزرو نوبت

تلفن : 02122887547-09384444595

موفقیت ایمپلنت به چه عواملی بستگی دارد؟

در حال حاضر کاشت ایمپلنت از موفق ترین و بهترین درمان برای جایگذاری دندان از دست رفته در تمام کشور شناخته شده است. با این جال برای آن که بتوان این موقفیت های ثابت نگه داشت باید به یک سری نکات و عوامل از جمله ترک سیگار، ترک مصرف مشروبات الکی، انجام مرتب مراقبت های بهداشت دهان و دندانی، تقویت استحکام استخوان فک و… توجه و رعایت کرد.

چگونه می توان از موفقیت ایمپلنت مطمئن شد؟

ایمپلنت را به احتمال 90% می توان موفق دانست اما برای 10% ما بقی باید به شرایط استخوان فک و دندان های اطراف از لحاظ وجود عفونت یا پوسیدگی در داخل لثه توجه داشت. اما عامل اصلی که می تواند موفقیت ایمپلنت را افزایش دهد تخصص دندانپزشک است.

5/5 - (3 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. قالیباف گفت:

    سلام ایا دندان های ایمپلنتشده مراقبت های خاصی دارد؟

  2. کوثر صالحی گفت:

    چند درصد امکان دارد ایمپلنت پس زده شود؟

  3. قدرتی گفت:

    جناب دکتر آقاجری اگر بخواهیم برای دندان های جلویمان روند طبیعی خودش را طی کند به چه مقدار زمان نیاز هست؟

  4. سعید بهمنی گفت:

    آیا ایمپلنت برای افراد 17 سالِ امکان پذیر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *