طول درمان ایمپلنت دندان

طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

طول درمان ایمپلنت دندان : از پرسش هایی که ذهن بیماران را مشغول می کند این است که ایمپلنت های درمانی چقدر طول می کشد؟ یعنی زمانی که ایمپلنت کار گذاشته می شود تا زمانی که روکش تحویل داده می شود.

طول درمان به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد از یک روز تا یک سال ممکن است طول بکشد. این زمان بسته به نوع استخوان فک شما نیاز به پیوند استخوان و نیاز به سینوس لیفت متفاوت است . برای بسیاری از بیماران روز اول قالبشان گرفته می شود و ایمپلنت ها به آن ها تحویل داده می شود. عده ای هم به دلیل نقایص استخوانی که دارند ، مجبوریم ماه ها صبر کنیم تا استخوان جدید را بتوانیم بازسازی کنیم و بعد روکش ایمپلنت را تحویل بدهیم.

سوالات متداول طول درمان ایمپلنت دندان در فیلم

مراقبت های بعد ایمپلنت چگونه است؟

ممکن است آنها بعد از جراحی برخی از مسکن ها را به شما بدهند ، و در صورت نیاز می خواهند چند روز دیگر به آنها مراجعه کنید.چند نکته که باید در روزهای نخست پس از ایمپلنت رعایت کنید عبارتند از

  • 1- یک روز پس از کاشت ایمپلنت از مسواک زدن  ناحیه اطراف عمل خودداری نمائید.
  • 2- عدم شستن دهان تا 8 ساعت بعد از عمل جراحی.

ایمپلنت برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • افرادی که سن کمی دارند و فک آن ها به اندازه کافی رشد نکرده باشد.
  • زنان باردار در این مدت نباید ایمپلنت کنند .
  • افرادی که به سیگار اعتیاد شدید دارند ممکن است ایمپلنت در آن ها شکست بخورد.

ایمپلنت Endosteal (انواع ایمپلنت دندانی)

ایمپلنت اندوستیل متداول ترین نوع کاشت دندان است. این روش برای اکثر بیماران مناسب است ، اما برای ایجاد فیوز استخوان فک باید متراکم و سالم باشد. آنها داخل فك قرار می گیرند كه جایگزین دندان های از دست رفته هستند.پس از انجام عمل کمی زمان لازم است تا بهبود یابد.برای فیوز

دکتر صادق آقاجری با سالها فعالیت و سابقه در این عرصه با تیمی مجرب کار جراحی ایمپلنت شما را برعهده میگیرد.

تلفن : 02122887547-09384444595

رزرو نوبت

برای اطلاع دقیق از قیمت ها کلیک نمایید»» قیمت ایمپلنت دندان

طول درمان ایمپلنت چقدر است؟

طول درمان به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد از یک روز تا یک سال ممکن است طول بکشد. این زمان بسته به نوع استخوان فک شما، نیاز به پیوند استخوان و نیاز به سینوس لیفت متفاوت است .

چه عاملی می تواند طول درمان ایمپلنت را به تعویق بیاندازد؟

عوامل بسیاری هستند که می تواند درمان ایمپلنت را کند و به تعویق بیاندازد. مهم ترین علت عدم استحکام کافی استخوان فک می باشد. بافت استخوانی برخی از افراد به دلیل استحکام محکمی که ندارد باعث می شود که ماه ها صبر کرد تا پایه ایمپلنت با استخوان جوش خورده و سپس تاج دندان بر روی آن گذاشته شود.

5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *