بهترین مارک ایمپلنت

بهترین مارک ایمپلنت کدام است؟

بهترین مارک ایمپلنت: اینکه بتوانیم بهترین برند های ایمپلنت دندان را تشخیص بدهیم کاری دشوار است اما میزان سابقه شرکت های تولید ایمپلنت مثلا بالای 15 سال و میزان کارکرد (سرمایه گذاری و توسعه) برای بهبود تولید بهترین برند ایمپلنت میتواند از گزینه های خوب برای استفاده از ایمپلت دندان باشد.

معمولا بهترین متخصصان ایمپلنت از بهترین برند ایمپلنت  استفاده میکنند و این امر موجب می شود، هنگامی که بیمار بعد کاشت دندان دچار مشکل شود می تواند به راحتی آن را تعویض کند.

البته لازم به ذکر است که بدانید بهترین نوع ایمپلنت با قیمت ایمپلنت دندان رابطه ی مستقیمی دارد و هر چه قدر که کیفیت ایمپلنت بالاتر و بهتر باشد به طبق قیمت آن نیز افزایش می یابد. اما توصیه ای که می توان در ای خصوصو رد این است که قیمت را فدای کیفیت نکرده و سعی کنید برای دریافت ایمپلنت دندان با طول عمر بالا بهتریننوع ایمپلنت دندان در ایران را استفاده نمایید.

تشخیص بهترین مارک ایمپلنت دندان با توجه به انواع مختلفی که امروزه در بازار وجود دارد کاری دشوار است

بهترین برند ایمپلنت ساخت آمریکا

بهترین برند ایمپلنت در کشورهای مختلف از جمله کشور های آمریکا، سویس و آلمان تولید می شود که دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند و توسط دانشمندان و متخصصان دهان و دندان تولید می شوند.. آمریکا یکی از کشورهای است که در جهان تولید کننده بهترین مارک ایمپلنت دندان می باشد. همچنین دارایی معتبرترین شرکت های تولید کننده است.

  • Zimmr

زیمر طراحی و ساحت فوق العاده ای دارد. یکی از برند های معروف در زمینه پزشکی و دندان پزشکی در آمریکا همچنین در جهان میباشد. هرچندقیمت بالای دارد اما ممکن است به صرفه تر باشد زیرا در تولید های جدید خود به جای تیتانیوم از تنتالوم استفاده میکند. این امر موجب می شود که از بهترین مارک ایمپلنت به شمار رود و از عمر بالای برخوردار باشد.

  • بیومت 3i

بیومت 3i دومین ایمپلنت معروف و بهترین مارک ایمپلنت در امریکا است که یکی از برند های معتبر در جهان به شمار می رود. ایمپلنت بیومت 3i دارای قیمت بالایی است. اما دلیل اش میتواند کیفت بالا و طول عمرزیاد باشد.

بهترین مارک ایمپلنت ساخت کشور سوییس

  • Straumann

ایمپلنت اشترومن ساخت کشور سویس است. یکی از بهترین مارک ایمپلنت در جهان شناخته شده است. به دلیل اینکه کیفیت و طول بالای دارد، عموم مردم را جذب خود کرده است. همچنین سوابق و کیفیت فوق العاده این ایمپلنت نشان دهنده بهترین نوع ایمپلنت دندان در جهان است.

بهترین مارک ایمپلنت ساخت سویسی

بهترین مارک ایمپلنت ساخت سویسی


مقایسه ایمپلنت برند آمریکایی و سوییسی

وقتی بخواهیم بهترین نوع ایمپلنت دو کشور را با هم مقایسه کنیم نظر دادن در مورد آن کاری دشواری است زیرا کیفیت و مود تشکیل دهنده ایمپلنت ها یکسان نیست، پس نمی شود قطعا تصمیم گرفت که بهترین برند ایمپلنت از کدام کشور است.

  • ایمپلنت آمریکایی که می توان به زیمر اشاره کرد یکی از بهترین ایمپلنت های معروف آمریکایی محسوب می شود. جنس این ایمپلنت به جایی تیتانیوم از فلز تنتالوم درست شده است و با توجه به ویژگی های زیادی که دارد در سطح جهان شناخته شده است.
  • ایمپلنت سویسی اشترومن یکی از معتبر ترین برندهای ایمپلنت، ساخت کشور سویس است. اشترومن دارای سابقه بالایی در جهان می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین یکی از ویژگی های آن مادام العمر بودن است. متخصصان و پزشکان با تجربه ایمپلنت دندان سویسی را با کیفیت ترین ایمپنت در بازار میدانند. ازمزیت های این ایمپلنت می توان به    درمان کوتا مدت و احتمال شکستگی آن اشاره کرد.

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

این دو برند از دو کشور مختلف و دارای کیفیت مختلف می باشند. همچنین از نطر قیمت متفاوت هستند، ایمپلنت کره ای در ایران از اهمیت بالای برخوردار است زیرا از نظر اقتصادی و دسترسی داشتن به قطعات بهتر است.

4.4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *