ایمپلنت بیمه بانک ملت

ایمپلنت بیمه بانک ملت چگونه است؟

ایمپلنت بیمه بانک ملت :برای خیلی از مراجعه کنندگان سوال است که بیمه بانک ملت خدمات دندانپزشکی از جله ایمپلنت را پوشش می دهد؟

از آنجا که دندان نقش بسزایی در زیبایی چهره دارد پس رسیدگی به آن خیلی مهم است و اگر یک یا چند دندان خود را به هر دلیلی از دست دادید با مراجعه به دندانپزشک ، کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان را پیشنهاد می دهند که این روش جایگزین مناسبی برای دندان شما می باشد.

شرکت‌های بیمه زیادی وجود دارد ایمپلنت دندان را تحت پوشش خود قرار دادند که یکی از بهترین بیمه ها خدمت دهنده ایمپلنت بیمه بانک ملت است. دکتر آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت و لمینت، با بیشتر بیمه های کشور مانند: رازی ، بیمه ایران ، دانا ، بانک پارسیان ، بانک سامان ، بانک ملت ، بانک صادرات و بانک تجارت قرارداد بسته و بهترین خدمات را با کیفیتی بالا به بیمه گذاران این شرکت ها ارائه می دهد.

طبق تحقیقات نشان داده شده حدود 20 درصد از هزینه های خدمات درمانی مربوط به بخش دندانپزشکی است و خدمات دندانپزشکی نسبت به سایر دکتر ها هزینه های بالاتری را به دنبال دارد. به همین دلیل مردم سالی یکبار یا چند سال یکبار به دندانپزشک مراجعه می‌کنند به دلیل هزینه‌های بالا ، که این کار عواقب بدی به دنبال دارد و به دندان‌های سالم آسیب می رساند.

به همین خاطر بیمه دندانپزشکی یکی از پوشش های بیمه تکمیلی قرار گرفته تا افراد را در پرداخت هزینه ایمپلنت دندان کمک کند و اگر طی سانحه تصادف و … اتفاقی برای دهان و دندان بیفتد افراد نگرانی در پرداخت هزینه دندانپزشکی نداشته باشند. یکی از بهترین بیمه ها ، ایمپلنت بیمه بانک ملت می باشد که به دلیل مزایای زیادی که دارد مورد توجه افراد قرار گرفته و تا حد زیادی هزینه ها را کاهش داده است. در ادامه بیشتر با بیمه ایمپلنت بانک ملت آشنا می شویم.

بیمه بانک ملت هزینه ایمپلنت را تا چه سقفی پوشش می دهد؟

بیمه بانک ملت هزینه ایمپلنت را تا چه سقفی پوشش می دهد؟

برای افراد مهم است که بدانند بیمه بانک ملت تا چه مقدار از هزینه های خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت را پرداخت میکند. این خدمات بستگی به طرح خریداری شده بیمه توسط فرد دارد.

تمامی شرکت های بیمه با توجه به سقف تعهدات خود هزینه های مربوط به دندانپزشکی هر فرد را می پردازند. با توجه به اینکه ایمپلنت دندان کمی هزینه بر است افراد ترجیح می‌دهند که عضو بیمه تکمیلی بانک ملت شوند.

بیمه تکمیلی برای ایمپلنت

از آن جایی که نقش دندان بسیار مهم است باید به آن رسیدگی کرد و جای خالی دندان را با ایمپلنت یا همان کاشت دندان پر کرد. ولی به دلیل هزینه ای که دارد خیلی ها از این موضوع صرف نظر می‌کنند. بیمه تکمیلی به این موضوع کمک فراوانی می‌کند و هزینه را تا حد زیادی برای شما کاهش می دهد. البته دکتر آقاجری برای ایمپلنت قیمت های بسیار مناسبی در نظر گرفته است و ایمپلنت را با کیفیتی بالا همراه با 10 سال ضمانت ارائه می کند.

هدف از خرید بیمه تکمیلی کمک به پرداخت هزینه های درمان است. بیمه تکمیلی به شکل های مختلف هزینه های درمان را برای بیمه گذار پرداخت می کند. امروزه شرکت‌های بیمه زیادی از جمله بانک ملت ایمپلنت دندان را تحت پوشش قرار می دهند. در رابطه با ایمپلنت بیمه بانک ملت می توان این را در نظر گرفت که اگر دندانهای فرد طی حادثه ای از بین برود و بیمه گذار بیمه حوادث داشته باشد بانک ملت این خسارت را جبران می‌کند. پس خرید بیمه تکمیلی برای فرد و خانواده کمک بزرگی در پرداخت هزینه های درمانی به شمار می رود.

بیمه تکمیلی برای ایمپلنت

آیا بیمه بانک ملت شامل هزینه های دندانپزشکی از جمله ایمپلنت می شود؟

ایمپلنت بیمه بانک ملت طرح خود را به صورت بیمه تکمیلی دندانپزشکی انفرادی، بیمه تکمیلی دندانپزشکی خانواده و گروهی ارائه می کند که هر کدام ویژگی خود را دارد.

ایمپلنت بیمه بانک ملت دارای خدمات متفاوتی می باشد و سالها در این زمینه فعالیت دارد و از محبوبیت بالایی بین افراد برخوردار است. خدمات بیمه بانک ملت عبارتند از بیمه اتومبیل، بیمه هواپیما ، بیمه عمر ، بیمه درمان ، بیمه حوادث ، بیمه آتش سوزی ، بیمه اشخاص و… . هر کدام از این خدمات را به بهترین شکل عرضه می کنند. ایمپلنت بیمه بانک ملت جزء بیمه درمان می باشد . بیمه بانک ملت تمامی خدمات دندانپزشکی را به صورت کلی و جزئی تحت پوشش خود قرار داده است.

این خدمات عبارتند از :
  • جرم گیری دندان
  • عصب کشی دندان
  • بروساژ دندان
  • کشیدن دندان عقل
  • ارتودنسی
  • پر کردن
  • ایمپلنت
  • پروتز دندان و جراحی

کدام مطب های دندانپزشکی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه بانک ملت هستند؟

مراکز دندانپزشکی زیادی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه بانک ملت هستند که یکی از این مراکز، مطب دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه ، ایمپلنت و لمینت است. دکتر آقاجری از بهترین محصولات در مطب خود استفاده می کند که باعث بالا بردن کیفیت در خدمات می شود .

به همین دلیل افراد زیادی از دکتر صادق آقاجری رضایت کامل داشتند زیرا حفظ رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خدمات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب نسبت به مطب های دیگر ارائه می کند. شما می‌توانید برای اخذ نوبت و مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت ایمپلنت بمیه بانک ملت چقدر است؟

قیمت ایمپلنت بانک ملت در کلینیک دکتر آقاجری بسیار مقرون به صرفه و پایین است و چون تنها مرکزی است که خدمات ایمپلنت را با استفاده از بیمه بانک ملت انجام می دهد قیمت مناسبی را به بیماران خود ارائه می دهد.

بیمه بانک ملت کدام خدمات ایمپلنت را تحت پوشش خود قرار می دهد؟

تمامی خدماتی که در دسته ایمپلنت چون کاشت ایمپلنت دندان، تعویض ایمپلنت، ترمیم ایمپلنت و… قرار دارد را پشتیبانی می کند.

1.8/5 - (23 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. مومنی گفت:

    دکتر شما چندین سال پیش برای من جراحی لثه کردین. همون شد که تونستم دوباره ایمپلنت کنم پیشتون. واقعاً ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *