بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی چگونه است؟

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی : از آنجایی که زیبایی دندان تاثیر مستقیم بر زیبایی چهره دارد افراد سعی می کنند که به دندان های خود رسیدگی کنند. از این جهت شرکت های بیمه زیادی مجموعه خدمات دندانپزشکی را تحت پوشش قرار داده اند تا تحت قوانین و شرایط به افراد خدمات دهند. همچنین مراکز دندانپزشکی سعی می کنند برای راحتی افراد در پرداخت هزینه ها با شرکت های بیمه قرارداد ببندند.

قیمت ایمپلنت دندان را می توانید اینجا کلیک کنید

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت ، لمینت و جراحی لثه با بیمه های مختلفی از جمله بیمه رازی ، سامان ، دانا ، ایران ، آسیا ، بانک پارسیان ، بانک تجارت ، بانک صادرات ، بانک ملت،بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی و.. قرارداد بسته و خدمات را با کیفیت بالایی به بیمه شدگان این شرکت ها ارائه می دهد.

کافیست خود را تحت پوشش یکی از بیمه های گفته شده قرار دهید تا با خیال راحت به دندانپزشک مراجعه کنید و نگرانی بابت بالا بودن هزینه های ایمپلنت دندان ، جرم گیری، جراحی لثه و.. نداشته باشید. از آنجایی که هزینه های دندانپزشکی نسبت به هزینه‌ دکترهای عمومی بیشتر است و 20 درصد از هزینه‌های درمان در کشور مربوط به بخش دندانپزشکی می شود به همین دلیل افراد ترجیح می دهند خود را بیمه کنند تا در پرداخت هزینه های بالا بخشی از هزینه را شرکت بیمه پرداخت کند.

یکی از بهترین بیمه ها در رابطه با خدمات دندان پزشکی، بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

بیمه درمانی پایه به چه بیمه هایی گفته می شود ؟

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی ، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح که جمعیت زیادی از مردم را تحت پوشش خود قرار داده‌اند بیمه درمانی پایه می گویند . تعرفه های این بیمه ها نسبت به بیمه های دیگر پایین تر است . بیمه تامین اجتماعی برخی از خدمات دندانپزشکی را به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه می دهد که این موضوع باعث تمایل بیشتر افراد برای خریداری بیمه تامین اجتماعی می شود .

درباره بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی چه می دانید؟

درباره بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی چه می دانید؟

خدمات رایگانی که بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی در اختیار مردم قرار داده است ، عبارتند از : کشیدن دندان ، پر کردن معمولی دندان و جرم گیری سطحی ؛ البته این مراکز به دلیل رایگان بودن این خدمات خیلی شلوغ هستند و باعث هدر رفتن زمان می شود.

یکی از معایب شرکت های بیمه درمانی پایه این است که از مطب‌های خصوصی دندانپزشکی حمایت نمی کنند و فرد بیمه شده باید بیشتر هزینه‌های خدمات دندان را خودش پرداخت کند.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی کدام خدمات را پوشش می دهد؟

شرکت های بیمه، خدمات درمانی خود را توسط شورای عالی بیمه ارائه می دهند و با توجه به آن طبق تعهدات خود بخشی از هزینه های هر فرد را پرداخت می کنند.

خدماتی که تحت پوشش بیمه تکمیلی تامین اجتماعی می باشد عبارتند از:

  • جراحی دندان های نهفته
  • جرم گیری بالای لثه
  • جرم گیری زیر لثه
  • بروساژ فک
  • پر کردن سطحی دندان
  • رادیوگرافی تک دندان
  • ترمیم دندان های خراب
  • کشیدن دندان عقل  کشیدن دندان خلفی کشیدن دندان قدامی
  • خدمات مربوط به ویزیت بیمار مانند معاینه تجویز دارو درخواست آزمایش

بیمه تامین اجتماعی، خدمات مربوط به زیبایی فک و دندان را شامل نمی شود .

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی

در مورد بیمه تکمیلی بیشتر بدانید.

با توجه به مطالب بالا دریافتیم که بهترین راه راحل برای جبران در هزینه های درمانی از جمله دندانپزشکی ، بیمه تکمیلی است. در بیمه تکمیلی خدمات دندان پزشکی به دو صورت ارائه می شود:

در حالت اول شما برای دریافت خدمات به دندانپزشکی هایی مراجعه می کنید که طرف قرارداد با بیمه تکمیلی هستند در این صورت شرکت بیمه شما ، بخشی از هزینه را با توجه به تعهدات خود پرداخت می کند .

در حالت دوم شما به مراکزی که طرف قرارداد با بیمه نیستند مراجعه می کنید و بعد از اتمام کار تمامی مدارک پزشکی را به شرکت بیمه تحویل می دهید تا بعد از بررسی توسط شرکت بیمه و برآورد هزینه توسط وزارت بهداشت، شرکت بیمه کننده هزینه را پرداخت می کند. گاهی اوقات برای بررسی بیشتر ، باید مدارک را پزشک معتمد شرکت بیمه تائید کند.

بیمه تکمیلی مانند بیمه درمانی پایه برخی از خدمات دندانپزشکی مثل زیبایی را شامل نمی شود.

انتخاب بهترین بیمه دندانپزشکی به چه صورت است؟

از آنجایی که مردم برای رسیدگی به دندان خود سالی چند بار به دندانپزشک مراجعه می کنند، انتخاب بیمه‌ای که هزینه بیشتری از خدمات درمان را بپردازد انتخاب افراد است است. پوشش های دندانپزشکی طرح های خود را بصورت بیمه تکمیلی دندانپزشکی انفرادی و بیمه تکمیلی دندانپزشکی گروهی ارائه می کند که هر کدام ویژگی خود را دارد. برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی باید تمام تعهدات شرکت‌های مختلف بیمه و خدمات تحت پوشش آنها را با هم مقایسه کرد.

مرکز دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی

به دلیل استفاده زیاد افراد از بیمه ، مراکز دندانپزشکی سعی می کنند که با بیشترین شرکتهای بیمه قرارداد بسته و خدمات خود را تحت شرکت های بیمه ارائه کنند. از جمله مطب دندانپزشکی دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه آزاد که تمامی خدمات خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و کیفیت بالا به بیماران عزیز ارائه می کند و طرف قرارداد با بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی می باشد.

اگر شما تحت بیمه تکمیلی دندانپزشکی تامین اجتماعی هستید با خیالی راحت به مطب دکتر صادق آقاجری مراجعه کنید و از قیمت های بسیار مناسبی بهره مند شوید. شما می توانید برای اخذ نوبت و  مشاوره با شماره های درج شده در سایت با مطب دکتر در ارتباط باشید.

آیا ایمپلنت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد؟

ایمپلنت چون در دسته جراحی های دندان قرار دارد و جراحی دندان نیز خود تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد و شما با خیالی آسوده می توانید خدمات کاشت ایمپلنت خود را در کلینیک دکتر آقاجری انجام دهید.

کدام کلینیک طرف قرار تامین اجتماعی است؟

کلینیک دکتر آقاجری طرف قرداد بیمه تامین اجتماعی می باشد و کلیه خدمات دندانپزشکی خود را با قیمت مناسب به بیماران خود ارائه می دهد.

3.8/5 - (47 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. ماهرخ گفت:

    بیمه تامین اجتماعی به هیچ دردی نمیخوره. الان تعرفه قرار داد شمارو دیدم دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *