مزایای ایمپلنت دندانی

مزایای ایمپلنت دندانی چیست؟

مزایای ایمپلنت دندانی: ایمپلنت دندان بهترین راه برای جایگزین کردن دندان های از بین رفته است. در صورتی که استخوان فک بینار از تراکم مناسب برخوردار باشد ایمپلنت انجام می شود. یکی از نگرانی های مراجعه کنندگان دردناک بودن این عمل و همچنین موفقی بودن آن و دریافت مزایای ایمپلنت دندانی می باشد ، ولی با استفاده از بی حسی های موضوعی این عمل دردی به اندازه دندان کشیدن دارد. ایمپلنت از دو قسمت تشکیل شده است یک قسمت که در استخوان فک پیچ می شود و قسمت دوم تاج دندان است که به قسمت بالایی وصل می شود.

در صورت نگهداری صحیح و استفاده از جنس مرغوب سالیان طولانی می توانید از مزایای ایمپلنت دندانی استفاده کنید. دکتر آقاجری جراح لثه و متخصص ایمپلنت دندان می باشد که با تکیه بر دانش و مهارت خود می تواند لذت یک درمان موفق را برای شما بیافریند.

 

مزایای ایمپلنت دندانی عبارتند از :

  • زیبایی ظاهری: پر شدن جای خالی دندان یا دندان ها به یک دندان طبیعی قطعا تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهر و به خصوص لبخند شما دارد.
  • استفاده راحت: ایمپلت بعد از مدت زمان کوتاهی که به آن عادت کنید با دندان طبیعی هیچ فرقی نداشته و اذیتی برای بیمار ندارد.
  • راحتی گفتار: ایمپلنت هیچ گونه حرکتی در دهان شما نداشته و مانند دندان مصنوعی لق یا خرج نمی شود.
  • جوییدن غذا: جویدن غذا با دندان های ایمپلنت شده فرقی با دندان طبیعی ندارد در صورتی که دندان مصنوعی قدرت جوندگی کمتری دارد.
  • دوام زیاد: دندان های ایمپلنت شده در صورت استفاده درست دوام بسیار بالایی دارند و. سالیان طولانی برای شخص کارایی دارند.
  • نظافت راحت: مسواک زدن و استفاده از نخ دندان برای دندان های ایمپلنت شده بسیار راحت بوده و هیچ تفاوتی با دندان طبیعی ندارد.

مزیت ایمپلنت دندانی بسیار زیاد و قابل توجه است به همین دلیل عده زیادی تمایل به انجام آن دارند.

مزایای ایمپلنت دندانی کدام است؟

بیشتر بخوانید : ارتودنسی دندان ایمپلنت شده

چه کسانی از مزیت ایمپلنت دندان نمی توانند بهره ببرند ؟

  • افرادی که سن کمی دارند و فک آن ها به اندازه کافی رشد نکرده باشد.
  • زنان باردار در این مدت نباید ایمپلنت کنند.
  • افرادی که به سیگار اعتیاد شدید دارند ممکن است ایمپلنت در آن ها شکست بخورد و مزایای ایمپلنت دندانی را بر خوردار نشوند.
  • افرادی که به مواد مخدر اعتیاد دارند.
  • افرادی که تحت پرتو درمانی هستند به خصوص در ناحیه فک و صورت.
  • افرادی که بیماری‌های مزمن دارند. به عنوان مثال: فشار خون بالا، دیابت کنترل نشده، هموفیلی و بیماری‌های بافت همبند.
  • افرادی که از داروهای خاصی استفاده می کنند. به عنوان مثال: استروئید و کورتن.
  • افرادی که دچار دندان قروچه دارند هستند.احتمال شکست ایمپلنت دندان در این افراد وجود دارد نمی توانند شاهد مزایای ایمپلنت دندانی باشند.هرچند پوشش هایی برای محافظت از آن وجود دارد.
  • از مزایای ایمپلنت دندانی می توان به این نکته اشاره کرد که این روش 95% امکان موفقیت دارد و اید درصد بسیار چشم گیر است.
  • همچنین افراد پس از انجام عمل ایمپلنت درد بسیار کمی احساس خواهند کرد و در حین جراحی این درد با داروهای بی حسی موضعی که توسط دندانپزشک تزریق می شود قابل کنترل است.

هزینه و قیمت ایمپلنت دندان در سال جدید

یکی از دغدغه های اصلی بیماران مربوط می شود به قیمت ایمپلنت دندان  پس از مشاهده مزایای ایمپلنت دندانی برای اطلاع از قیمت دقیق ایمپلنت و انواع آن به لینک آن مراجعه نمایید. دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان نازلترین قیمت کاشت ایمپلنت را در عین بالاترین کیفیت و کمترین صدمه به لثه ارائه می دهد .

سوالات متداول

طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

طول درمان ایمپلنت دندان : از پرسش هایی که ذهن بیماران را مشغول می کند این است که ایمپلنت های درمانی چقدر طول می کشد؟ یعنی زمانی که ایمپلنت کار گذاشته می شود تا زمانی که روکش تحویل داده می شود.

طول درمان به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد از یک روز تا یک سال ممکن است طول بکشد. این زمان بسته به نوع استخوان فک شما نیاز به پیوند استخوان و نیاز به سینوس لیفت متفاوت است . برای بسیاری از بیماران روز اول قالبشان گرفته می شود و ایمپلنت ها به آن ها تحویل داده می شود. عده ای هم به دلیل نقایص استخوانی که دارند ، مجبوریم ماه ها صبر کنیم تا استخوان جدید را بتوانیم بازسازی کنیم و بعد روکش ایمپلنت را تحویل بدهیم

ادامه مطلب :

طول درمان ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 : یکی از سوالات مطرح در مورد قیمت ایمپلنت در سال 99 می باشد. قیمت ایمپلنت ها بسته به کیفیت و کشور سازنه آن متفاوت هستند . البته تمامی ایمپلنت های به کار رفته در مرکز ما دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 کره ای بین سه تا سه و نیم میلیون می باشد.  قیمت ایمپلنت های اروپایی نیز بین چهار تا چهار و نیم میلیون تومان است. البته توجه داشته باشید این قیمت، قیمت پایه ایمپلنت و روکش آن را شامل می شود.

ادامه مطلب:

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

انواع ایمپلنت دندانی کدام است ؟

سه نوع معمول کاشت دندان وجود دارد که می توانید از بین اندواستیل ،ساب پریواستیل و زایگوماتیک انتخاب کنید.

اندواستیل ایمن ترین و رایج ترین است ، پس از آن ساب پریواستیل و پس از آن zygomatic آخرین و پیچیده ترین است که بندرت استفاده می شود.

ادامه مطلب:

انواع ایمپلنت دندانی

تلفن : 02122887547-09384444595

رزرو نوبت

برای رزرو نوبت و تماس با ما لطفا کلیک نمایید
لطفا کلیک کنید

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندانی یک پایه فلزی از جنس آلیاژ تیتانیوم است که به شکل های مختلفی وجود دارد. این پایه درون استخوان فک در جای دندان از دست رفته قرار می گیرد تا با استخوان فک جوش بخورد، پس از آن با قرار گرفتن اباتمنت که یک اتصال دهنده است تاج دندان که مشابه دندان طبیعی است بر روی آن قرار می گیرد.

مزیت کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

کاشت ایمپلنت مزیت های فراوانی دارد که از جمله ی آن ها می توان به بهبود کیفیت زندگی، زیبایی چهره، اصلاح طرح لبخند، افزایش اعتماد به نفس، جلوگیری از پوسیدگی دندان و… اشاره کرد.

چه کسانی نمی تواند کاشت ایمپلنت انجام دهند؟

افرادی که دارای بیماری های مزمن چون دیابت، فشار خون، سرطان و… هستند، افرادی که سن پایینی داشته و فک آن ها به رشد و استحکام کافی نرسیده، زنان باردار، افردی که دچار بیماری دندان قروچه هستند و… نمی تواند از ایمپلنت دندانی استفاده کنند.

4.3/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *