ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت کره ای کدام است؟

بسیاری از بیمارانی که دندان های خود را از دست داده اند رو به دندان های مصنوعی می آورند. این راهکار گر چه موجب رفع بعضی از اشکال های بی دندانی میشود اما هرگز جای دندان اصلی را نمیگیرد. از این رو امروزه بسیاری از کسانی که دندان اصلی خود را از دست داده اند ایمپلنت دندان را گزینه مناسبی می دانند. ایمپلنت ها به انواع مختلفی تقسیم بندی میشود که هر کدام بنا به کیفیت خود دارای محاسن مختلفی تقسیم بندی میشوند. که طبیعتا دارای قیمت های مختلفی است.

قیمت ایمپلنت دندان کره ای با توجه به انواع مختلفی که دارد متفاوت است و از سویی دیگر ممکن تمامی کلینیک های درمانی از ایمپلنت های کره ای برخوردار نباشند. از همین رو برای دسترسی به تمامی انواع ایمپلنت های کره ای با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه توصیه می شود به کلینیک دکتر صادق آقاجری مراجعه کرده و پس از دریافت ویزیت رایگان از بهترین خدمات کاشت دندان برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر از ایمپلنت های کره ای تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

انواع ایمپلنت کره ای به شرح زیر میباشد :

  • ایمپلنت کره ای سون مدیکس
  • ایمپلنت کره ای مگاژن
  • ایمپلنت کره ای اُستم
  • ایمپلنت ایمپلنتیوم
  • ایمپلنت سی ام سی
  • ایمپلنت دنتیس
  • ایمپلنت یوفیت
  • ایمپلنت دی او

انواع ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای مگاژن ایمپلنتیوم

یکی دیگر از برندهای معروف و پرفروش در زمینه ی ایمپلنت، ایمپلنت کره ای مگاژن ایمپلنتیوم است. مگاژن یکی از شرکت های مشهور است که با محصولات مرغوب خود به عرصه ی ایمپلنت رونق داده و با کمپانی های ارائه دهنده ایمپلنت رقابت میکند و بخش اعظم بازار فروش ایمپلنت را در اختیار دارد. مگاژن یک برند بین المللی محسوب شده و کاملا تحت لیسانس کشور آلمان می باشد.

هزینه ایمپلنت کره ای در سال 1400 چقدر است ؟

انواع ایمپلنت کره ایقیمت ایمپلنت کره ایضمانت
ایمپلنت سون مدیکس+ روکش5,500,00015 سال
ایمپلنت مگاژن + روکش7,000,00020 سال
ایمپلنت بایوتیک + روکش5,000,00010 سال
ایمپلنت OSSTEM6,890,00010 سال
ایمپلنت biotem5,890,00010 سال

بعضی از انواع ایمپلنت های کره ای که در کلینیک دکتر آقاجری ارائه میشود شامل موارد ذیل میباشد:

ایمپلنت کره ای سون مدیکس جزو مرغوب ترین ایمپلنت های موجود می باشد که تحت لیسانس آمریکا (FDA APROVED)، (ISO13485 CE0120 , CE1639 , UKASانگلستان) KFDA(سازمان غذا و دارو کره) و GMP کره می باشد. ایمپلنت های کره ای در قاره ی آسیا میباشد که با همتاهای خود مانند ایمپلنت سویئسی رقابت میکنند. زیرا که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسبی به بیماران ارائه میشود. بسیاری از دندان پزشکان برای ترمیم دندان ایمپلنت کره ای سون مدیکس را پیشنهاد میکنند. زیرا که کمترین میزان صدمه را به استخوان فک وارد می کند و از طول عمر بالایی برخوردار است و مورد تایید نهادهای بین المللی است.

با توجه به محبوبیت ایمپلنت سون مدیکس بسیاری از کمپانی ها اقدام به تولید این محصول کرده اند و باعث فریب بیماران میشوند. شما با مراجعه به کلینیک دندان پزشکی معتبر مانند کلینیک دکتر آقاجری ایمپلنت سون مدیکسی را تهیه میکنید که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا است، شما باید به وجود آرم تاییدیه FDA آن دقت کنید.

مزایای ایمپلنت کره ای چیست ؟

یکی از سوال هایی که در انتخاب ایمپلنت برای بیماران پیش می آید نوع ایمپلنت است. و بنا به بودجه ای که برای این مورد در نظر گرفته اند انتظار دارند که یک ایمپلنت مناسب و با دوام و سازگار با لثه ای خود دریافت کنند. اکثر ایمپلنت هایی که در کشور ما انجام میشود کره ای هستند و امتحان خود را به خوبی پس داده اند.  ایمپلنت های کره ای با قیمت پایین تر نسبت به سایر رقبای خود پیشتازی میکنند.

انجام ایمپلنت موفق به چه عواملی بستگی دارد ؟

دندان پزشکان معتقدند که بهترین زمان برای انجام ایمپلنت بلاقاصله بعد از کشیدن دندان است. البته باید در نظر داشته باشید که ایمپلنت در فک بالا و فک پایین متفاوت است. اما به طور کلی جامعه دندان پزشکان اعلام کرده اند که درصد موفقیت ایمپلنت دندان 95% است.

اگر دندان کشیده شده عفونی نشده باشد و استخوانی در اثر عفونت از دست نرفته باشد بهترین زمان برای ایمپلنت است. در مورد دندان هایی که چند ریشه دارند مخصوصا دندان های به اصطلاح خلفی که دو یا سه ریشه دارند جایگزینی همزمان امکان پذیر نیست و معمولا برای ایمپلنت حدود شش هفته باید صبر کرد. ایمپلنت دندان بلافاصله پس از کشیدن به این سبب انجام میگیرد که دندان پزشک، ایمپلنت را در حفره هایی که در اثر تحلیل استخوان ایجاد شده جایگزین میکند.

مقایسه ی ایمپلنت کره ای و سایر ایمپلنت ها :

همانطور که خودتان در جریان هستید ایمپلنت سوئیسی بهترین ایمپلنت موجود در کشور است. اما این باعث نمیشود که سایر رقبای این ایمپلنت سوئیسی از درجه کیفیت پایینی برخوردار باشند. ایمپلنت کره ای خود تحت لیسانس کمپانی سوئیسی قرار دارد.

ایمپلنت کره ای خود به چند مدل تقسیم بندی میشود که از نظر کیفیت و قیمت متفاون هستند. شما میتوانید بر حسب بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید و مشورت با دکتر مجرب خود، یکی از مدل های ایمپلنت کره ای را انتخاب کنید و تا سالها با آسودگی خاطر از دندان ایمپلنت شده استفاده کنید .

برای اطلاع از  قیمت ایمپلنت از صفحه ایمپلنت دندان دیدن فرمائید.

مهم ترین ایمپلنت های کره ای کدام اند؟

ایمپلنت سون مدیکس و ایمپلنت مگاژن از مهم ترین ایمپلنت های کره ای هستند که در کلینیک دکتر آقاجری با قیمتی مناسب ارائه می شود.

مزیت ایمپلنت های کره ای چیست؟

ایمپبنت های کره ای دوام استحکام بالایی دارند و طول درمان کوتاهی را نیز برخوردارند به گونه ای که ترمیم استخوان فک و دندان در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

تفاوت ایمپلنت های کره ای و سوئیسی در چیست؟

تنها تفاوت بین ایمپلنت های کره ای و سوئیسی در قیمت آن ها می باشد. ایمپلنت های سوئیسی از قیمت بیشتری به نسبت ایمپلنت های کره ای برخوردارند اما کیفیت هر دو یکسان است و دوام بالایی را دارند.

5/5 - (4 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. علی گفت:

    من دندونمو ایمپلنت کره ای کردم پیش دکتر آقاجری کارشون فوق العاده بود. به نظر من پولتونو ندین به این ایمپلنت سوئیسیا:D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *