ایمپلنت بیمه پارسیان

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت بیمه پارسیان: با گذشت بیشتر از 30 سال ازتاریخچه کاربرد ایمپلنت های دندانی، هنوز هم سوالات بسیار زیادی در طول این سال ها برای بیماران،در زمینه میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی و تقبل هزینه های ایمپلنت توسط بیمه های درمانی مختلف وجود دارد.

قیمت ایمپلنت دندان را می توانید اینجا کلیک کنید

تا کنون تحقیقات بسیار زیادی از جانب محققین در سراسر دنیا برای ابهام زدایی در این زمینه و همچنین افزایش کیفیت کارها، صورت گرفته است، چرا که در صورت افزایش کیفیت و درجه مرغوبیت ایمپلنت، دوام و پایداری آن نیز بسیار زیاد تر خواهد شد و این رابطه کاملا مستقیم است.

ایمپلنت دندان یک روش جایگزینی برای دندان هایی می باشد که از دست رفته اند . این روش امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و انتخابی بسیار مناسب تری از روش هایی چون قرار دادن پروتزهای دندانی و پل زدن می باشد که در گذشته انجام می شد؛ ایمپلنت بیمه پارسیان یکی از خدمات ارزنده بیمه پارسیان به بیماران عزیز می باشد که هزینه این کار را تا حد بسیار خوبی کاهش داده است.

در توضیح کلی ایمپلنت می توان گفت که در واقع یک پایه فلزی بسیار محکم می باشد که جایگزین ریشه دندان می شود و درون استخوان فک قرار داده می شود. اگر مراقبت های لازم پس از به کار گذاشتن ایمپلنت در فک به درستی و با دقت انجام شود، طول عمر آن بسیار بالا خواهد بود و تا سال ها نیاز به تعویض نخواهد داشت؛ البته کاملا مشخص است که جنس و برند ایمپلنت استفاده شده در این موضوع کاملا موثر است.

دکتر صادق آقاجری، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه آزاد تهران، یکی از برجسته ترین دندانپزشکان فعال در این حوزه تخصصی می باشد که ارائه دهنده حرفه ای ترین خدمات و در این زمینه به بیماران عزیز است.

هزینه ایمپلنت دندان به چه صورت می باشد؟

با توجه به اینکه برندهای متنوعی برای ایمپلنت های  دندانی وجود دارد، بنابر این برآورد هزینه ایمپلنت متفاوت خواهد بود و بستگی به نوع ایمپلنت انتخاب شده دارد.

تمامی برندهای مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری، از برندهای بسیار معتبر و با کیفیت می باشند و تفاوت قیمت ها به دلیل وجود تفاوت در کشور تولید کننده و برند تولیدی آن هاست.

قیمت ایمپلنت های کره ای، که از مرغوب ترین ایمپلنت های  موجود در دنیا می باشند، در سال 1398 در حدود سه تا سه ملیون و نیم و قیمت ایمپلنت های اروپایی چیزی در حدود چهار تا چهار و نیم میلیون تومان بوده است که البته لازم به ذکر است که این قیمت ها شامل قیمت پایه ایمپلنت و روکش آن می شود؛ همچنین ممکن است در صورت نیاز داشتن بیمار به پودر استخوان، اندکی به هزینه های برآورد شده اضافه گردد.

اما خبر خوب برای بیماران عزیز این است که امروزه بیمه های متنوعی خدمات ایمپلنت را تحت پوشش خود قرار می دهند که از آن جمله می توان به ایمپلنت بیمه پارسیان، بیمه دانا، بیمه ایران ، بیمه رازی و … اشاره کرد؛ بنابراین نیازی نیست از بابت هزینه های ایمپلنت نگرانی داشته باشید.

بنابراین استفاده از خدمات ایمپلنت بیمه پارسیان، گزینه بسیار مناسبی برای بیماران محترم می باشد و در مطب های دندانپزشکی معتبر می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

هزینه ایمپلنت دندان به چه صورت می باشد؟
هزینه ایمپلنت دندان به چه صورت می باشد؟

بیمه پارسیان تحت چه شرایطی پوشش دهنده خدمات ایمپلنت می باشد؟

در صورتی که دندانپزشک معالج شما طرف قرارداد با بیمه پارسیان باشد، می توانید از مزایای ایمپلنت بیمه پارسیان بهره برید. بنابراین اگر شما خود را توسط بیمه پارسیان بیمه کرده اید بهتر است که به دنبال کلینیکی باشید که بیمه پارسیان، خدمات ایمپلنت آن را پوشش دهد.

در نظر داشته باشید، برای آنکه بتوانید از ایمپلنت بیمه پارسیان استفاده نمایید و صورت حسابتان توسط مرکز بیمه مورد بررسی واقع شود، لازم است که آیتم های مهم از نظر بیمه پارسیان را مورد نظر قرار دهید و تمامی آن ها را رعایت کنید، در غیر این صورت بیمه پاسخگوی شما نخواهد بود. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  • صورت حساب های پزشکی ارائه شده توسط صاحب بیمه به مرکز بیمه پارسیان حتما باید اصل باشد؛ چرا که صورت حساب های کپی والمثنی قابل قبول توسط بیمه نیستند.
  • نام و نام خانوادگی کامل بیمار بر روی صورت حساب نوشته شده باشد.
  • لیست هزینه های صرف شده با جزئیات بر روی آن ثبت شده باشد.
  • حتما تاریخ درج شده باشد.(به صورت خوانا ، بدون خط خوردگی و کاملا رسمی)
  • مشخصات و آدرس دقیق کلینیک و یا مطب دندانپزشکی بر روی آن ثبت شده باشد.
  • حتما مهر دندانپزشک معالج بر روی آن خورده باشد و در صورت نیاز، مهر مرکز پزشکی-درمانی هم ثبت شود.
  • به هیچ عنوان دچار خط خوردگی در هیچ کدام از موارد ذکر شده در بالا نباشد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری، طرف قرارداد با اکثر بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی می باشد و بیمه پارسیان هم یکی از بیمه های می باشد که پوشش دهنده خدمات ایمپلنت در مطب دکتر آقاجری است.

سقف تقبل هزینه های ایمپلنت بیمه پارسیان چقدر است؟

میزان تقبل بیمه پارسیان برای انجام خدمات ایمپلنت دندان با توجه به شرایط هر بیمار متفاوت می باشد و باید وضعیت بیمار مورد بررسی قرار گیرد و مطابق با آن تعیین شود. بنابر این سقف تقبل هزینه ایمپلنت بیمه پارسیان در بیمارهای مختلف متغیر می باشد.

کدام یک از مطب های دندانپزشکی تهران طرف قرارداد با بیمه پارسیان هستند؟

با یک سرچ ساده در موتورهای جستجو می توانید به راحتی مراکز دندانپزشکی ای که طرف قرارداد با بیمه پارسیان هستند را پیدا کنید و برای انجام خدمات ایمپلنت بیمه پارسیان به آن هه مراجعه نمایید. اما به دلیل حساسیت بالایی که در کار دندانپزشکی وجود دارد، انتخاب پزشک مناسب و همینطور مطبی که در آن تمامی نکات بهداشتی رعایت شود بسیار مهم است و نسبت به دیگر فاکتورها اولویت دارد؛ بنابراین باید دندانپزشکی را انتخاب کنید که نسبت به آن اطمینان خاطر داشته باشد و از تمام زوایا، مورد اعتماد باشد.

کلیلنیک دندانپزشکی دکتر آقاجری، از برترین کیلینک های دندانپزشکی تهران است که ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ارائه خدمات بسیار با کیفیت، طرف قرارداد با بیمه سامان می باشد و ایمپلنت بیمه پارسیان را قبول می کند.

بیماران محترمی که تحت خدمات بیمه پارسیان قرار دارند، می توانند خدمات ایمپلنت بیمه پارسیان دندان های خود را با خیالی آسوده در مطب دکتر آقاجری که طرف قرارداد با بیمه پارسیان و سایر مراکز بیمه می باشد، در بالاترین سطح کیفیت و رعایت کامل اصول بهداشتی، انجام دهند.

رزرو نوبت

برای رزرو نوبت و تماس با ما لطفا کلیک نمایید.

تلفن : 02122887547 – 09384444595

4.4/5 - (32 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. حسنی گفت:

    سلام. ممنونم از تیم خوب و شخص دکتر آقاجری بابت ایمپلنت بی عیب و نقصشون

  2. حجت اله سهرابی گفت:

    سلام سهرابی هستم هر چی سعی کردم نوبت بگیرم موفق نشدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *