ایمپلنت بیمه سینا

ایمپلنت بیمه سینا؛مراکز طرف قرارداد بیمه سینا

ایمپلنت بیمه سینا: کلینیک دکتر آقاجری از مراکز طرف قرارداد بیمه سینا می باشد. دندان ها علاوه بر اینکه سلامتی و هضم غذا را بر عهده دارند نقش زیبایی را نیز در چهره افراد ایفا می کنند در نتیجه برای بسیاری از افراد رسیدگی به آن ها و حفظ این زیبایی اهمیت بالایی دارد.

حال اگر شما جز آن دسته از افرادی باشید که دندان های خود را بر اثر پوسیدگی یا شکستگی و… از دست داده اید احتمالا به دنبال دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه سینا برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود هستید. چرا که معمولا در وهله ی اول افراد به دنبال مراکزی هستند که قیمت ایمپلنت دندان را با پذیرش بیمه سینا کمتر و مقرون به صرفه تر ارائه دهد.

بهترین و موثر ترین روش درمانی در این هنگام برای جایگذاری دندان های از دست رفته کاشت ایمپلنت دندان می باشد. چرا که کاشت ایمپلنت دندان به نسبت سایر روش های درمانی دیگر برای جایگذاری همچون پروتز دندانی، دندان مصنوعی، اوردنچر و… تاثیر بیشتر و به سزایی در بهبود کیفیت زندگی و سلامتی افراد دارد و مراحل انجام آن سریع تر و استفاده از آن راحت تر است.

همچنین مزیت بسیار خوب دیگر که این روش دارد این است که به جراحی لثه زیادی احتیاج نداشته و این امر روند درمان و بهبودی را آسان تر می کند. به همین علت است که بیشتر افراد چه سالمندان که به تعداد بیشتر دندان برای جایگذاری نیاز دارند و چه جوانانی که بر اثر حوادث دندان های خود را از دست داده اند از این روش استفاده می کنند. اگر به دنبال دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه سینا در تهران و تعهدات دندانپزشکی بیمه سینا هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه سینا در تهران

کاشت ایمپلنت دارای حساسیت زیادی است و نیازمند یک پزشک با مهارت بالا و تخصصی بی نظیر است در نتیجه باید تمام دقت خود را برای انتخاب مرکزی که دارای پزشکان متخصص باشید صرف کنید.

یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین دندان پزشک در ایران دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان  می باشد که سابقه و تجربه ی درخشانی و دیرینه ای در این زمینه دارد. دکتر آقاجری ارائه دهنده انواع خدمات دندانی علی الخصوص ایمپلنت بیمه سینا می باشد و در ایجاد دندان هایی زیبا با هزینه کم و مقرون به صرفه کمک فراوانی می کند.

اغلب افرادی که نیاز به درمان دندان های خود پیدا می کنند در پی مراکزی هستند که طرف قرار داد با بیمه های درمانی باشند و بتوانند هزینه های درمان خود را به حداقل برسانند. سئوالی که ذهن آن ها در گیر می کنند این می باشد که کدام بیمه کاشت ایمپلنت را تحت پوش خود قرار دارده است؟

در این باره باید بگوییم که تنها مرکز دندان پزشکی دکتر آقاجری است که بیشتر بیمه های تکمیلی ایمپلنت دندان را تحت پوشش خود قرار داده و با بیشتر شرکت های بیمه قرار داد بسته است.

کلینیک دکتر آقاجری جز 5 کیلینیک برتر در جهان است که تمامی نکات و اصول بهداشتی و درمانی در آن اجرا شده و خدمات با کیفیتی را به بیماران خود ارائه می دهد. این مرکز علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت به صورت کاملا تخصصی طرف قرارداد با بیمه سینا نیز می باشد و خدمات دندان پزشکی و ایمپلنت دندان را به بیمه گذاران بیمه سینا ارائه می دهد.

تمامی بیماران تحت پوشش بیمه سینا که نیازمند ایمپلنت دندان هستند می توانند با مراجعه به کلینیک دکتر آقاجری با خیالی آسوده و هزینه ای کم کاشت ایمپلنت خود را انجام دهند و درمانی لذت بخش را تجربه کنند.

ایمپلنت بیمه سینا چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت بیمه سینا: امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در عرصه دندان پزشکی درمان های جدید همچون ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان، لمینت دندان و… پدیدار شده است که روند درمان را نه تنها برای پزشک راحت تر می کند بلکه برای بیمار نیز لذت بخش کرده است.

ایمپلنت بیمه سینا یک گزینه درمانی بسیار مناسب و ایده آل برای هر فردی می باشد که تمایل دارند زیبایی سابق خود را بازگردانده و جایگزینی برای دندان های از دست رفته ی خود داشته باشد. ایمپلنت بیمه سینا از دوام پایداری بالایی برخوردار است و شما با انجام آن تا سالیان سال نیازی به ترمیم یا کاشت مجدد نخواهید داشت.

به همین علت است که اکثر بیماران از ایمپلنت بیمه سینا برای جاگزینی دندان های از دست رفته خود استفاده می کنند.

ایمپلنت بیمه سینا در واقع یک پایه فلزی از جنس تیتانیوم است که در صورت قرار گیری در استخوان فک نقش ریشه را ایفا می کند. سپس هنگامی که ایمپلنت در استخوان فک محکم جای گرفت و فیکس شد اباتمنت و تاج دندان مصنوعی که ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارد بر روی پین قرار گرفته و کاشت ایمپلنت بیمه سینا پایان می یابد.

ایمپلنت بیمه سینا چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت بیمه سینا چگونه انجام می شود؟

درباره ایمپلنت بیمه سینا چه می دانید؟

ایمپلنت بیمه سینا : افراد بسیاری هستند که جهت کاهش هزینه های درمان مشکلات دندان های خود به دنبال مراکزی هستند که طرف قرار داد با بیمه های مختلفی چون بیمه تکمیلی سینا باشند. در طول زندگی افراد رویداد هایی ناگهانی براثر کم توجهی و سهل انگاری رخ می دهد که برخی از آن ها منجر به پرداخت هزینه های بالا و سنگینی می شود.

در چنین شرایطی باید عواملی باشد که ما را از این حوادث در امان نگه دارد یا دغدغه و نگرانی ما را از رخداد چنین حوادثی نجات دهد. وجود بیمه های درمانی و حوادثی از جمله ی این عوامل هستند که با دارا بودن یکی از آن ها می توان بسیاری از مشکلات خود را برطرف نمود.

امروزه بیمه های زیاد وجو دارد که بسیاری از این حوادث و بیماری ها را تحت پوشش خود قرار می دهد و این امکان را برای افراد فراهم می آورد که با خیالی راحت اقدام به درمان یا دیگر اقدامات مودر نیاز خود کنند.

بیمه سینا از جمله یکی از انواع بیمه ها می باشد که سال های طولانی است در حال ارائه خدمات متنوع به بیمه گذاران خود می باشد و بخشی از هزینه ها درمان یا حوادث در ابلاغیه های صادر شده از سازمان بیمه را پرداخت می کند.

خدماتی مخلفی تحت پوشش بیمه سینا است که موظف به پرداخت هزینه ها تا سقف تعهدات خود تا زمان بهبودی بیمار می باشد. اما یکی از مواردی که بیشترین کاربرد را در سازمان بیمه سینا دارد در زمینه دندانپزشکی می باشد که شامل جراحی و عمل های مختلفی است. یکی از این خدمات دندان پزشکی کاشت ایمپلنت بیمه سینا می باشد.

بیمه سینا نیز چنین سال است خدمات خود را در این زمینه وارد کرده و پاسخگوی هزینه های درمان نیازمندان به این روش درمان می باشد. این بیمه کمک شایانی در جبران هزینه های درمانی مختلف خصوصا ایمپلنت دندان داشته است.

مزایای ایمپلنت با بیمه سینا چه می باشد؟

ایمپلنت بیمه سینا: این بیمه همانطور که گفتیم مزایای بیشماری برای انجام خدمات درمانی و رفع مشکلاتی جسمی خصوصا مشکلات دندانی دارد و افرادی که تحت پوشش آن هستند شانس بیشتری را برای کم کردن هزینه ها درمانی خود دارند. چرا که با استفاده از این بیمه می توان درصد بیشتری از هزینه های درمان کاشت ایمپلنت خود را کاهش داد.

افراد بسیاری وجود دارند که با توجه به هزینه های بالا درمان خصوصا مشکلات دندانی نمی توان اقدامات لازم را انجام دهند. در ایران بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک های دندان پزشکی هستند که تمامی بیمه ها را تحت پوشش خود قرار نمی دهند و پیدا کردن مراکزی که بتوان با کمک بیمه درمان خود را انجام داد کاری دشوار است.

بیمه سینا به آن دسته از افرادی که تواند پرداخت هزینه های کاشت ایمپلنت را ندارد حتما پیسشنهاد می شود. از مهم ترین مزایای بیمه سینا پرداخت بخش زیادی از هزینه های درمانی می باشد. این امر موجب می شود تا دیگر دغدغه و نگرانی از بابت پرداخت هزینه ها نداشته باشید و با اطمینان خاطر اقدام به درمان خود کنید.

تهیه و دریافت این بیمه از مراکز مخصوص بیمه سینا انجام پذیر است و از هزینه ی زیادی برخوردار نمی باشد. به همین علت تمامی افراد در هر سطحی می توانند به راحتی این بیمه را دریافت و مزایای آن بهره مند شوند.

هدف از ایمپلنت بیمه سینا در حقیقت پرداخت هزینه های درمانی و مشکلات دندانی می باشد و اگر فرد دچار بیماری های دندانی شد یا بر اثر حادثه ای دندان خود را از دست داد و نیازمند کاشت ایمپلنت شد بیمه سینا بخش زیادی از خسارت آن ها را پرداخت کند.

دکتر آقاجری علاوه بر بیمه سینا با بیمه های مختلف دیگری چون تکمیلی، رازی، آسیا و… قرار داد همکاری بسته است و تمامی خدمات دندان پزشکی و ایمپلنت دندان را با استفاده از این بیمه انجام می دهد.

مزایای ایمپلنت با بیمه سینا چه می باشد؟

مزایای ایمپلنت با بیمه سینا چه می باشد؟

تعرفه دندانپزشکی با بیمه سینا چقدر است؟

ایمپلنت بیمه سینا: مهم ترین دغدغه ی افراد برای درمان دندان های خود تعرفه دندانپزشکی با بیمه سینا و تامین هزینه های مصرفی آن است. در حقیقت هزینه ی درمان ایمپلنت به نوع برند و شرکت سازنده ی آن، تعداد ایمپلنت مورد نیاز، ابزارآلات به کاربرده شده و.. بستگی دارد.

یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری ایمپلنت بیمه سینا ، برند آن می باشد. ایمپلنت های ساخت کشور سوئیس و آلمان و آمریکا به دلیل کیفیت بالایی که دارند دارای قیمت بیشتری به نسبت سایر ایمپلنت ها می باشد. اگر تمایل به استفاده از یک برند خوب و با کیفیت داشته باشیم به دلیل قیمت بالایی که دار نیاز به یک بیمه داریم تا به نسب هزینه های آن را به حداقل برساند.

برای تقبل هزینه های درمان و کاهش آن ها شرکت های بیمه زیادی در سطح شهر وجود دارد که هر کدام دارای شرایط و قوانین می باشد و با توجه به این قوانین خدمات درمانی را تحت پوشش خود قرار می دهند. با جرئت می توان گفت بهترین و تنها ترین راه موثر برای درمان دندان ها و پوشش عیب های دندانی کاشت ایمپلنت آن هم با کمک بیمه سینا می باشد که هزینه های آن را کاهش می دهد.

این بیمه خصوصا برای افرادی که از مشکلات دندانی رنج می برند اما هزینه های آن ندارند تا پرداخت کنند بسیار مناسب می باشد تا در این صورت بتوانند با آسودگی خاطر درمان خود را از سر بگیرند و هزینه های آن را پرداخت کنند.

دکتر آقاجری در ارائه خدمات به تمامی بیماران و خصوصا افرادی که توان پرداخت هزینه های درمانی به صورت آزاد را ندارد توانسته است با تمامی شرکت های بیمه قرار داد همکاری ببندد و بهترین و با کیفیت خدمات ایمپلنت را به بیماران عزیز و بیمه گذاران گرامی ارائه می دهد. بیمه سینا نیز از جمله شرکت های تحت قرار داد با دکتر آقاجری می باشد که از بهترین شرکت های بیمه گذار است.

قیمت ایمپلنت بیمه سینا و هزینه های بیمه تکمیلی سینا دکتر آقاجری در مقایسه با سایر مراکز دیگر بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد و شما می توانید با هزینه ای کم بهترین خدمات درمانی را در اسرع وقت دریافت کنید. در مطب دکتر آقاجری این اطمینان به شما داده می شود که تمامی ایمپلنت های موجود و به کاربرده شده از بهترین برند های موجود در بازار می باشد که دارای استاندار جهانی و تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را دارد.

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه سینا کدام است؟

کلینیک دکتر آقاجری تنها دندانپزشکی می باشد که به دلیل ارائه خدمات با کیفیت به تمام بیماران علاوه بر بیمه های تکمیلی دیگر با بیمه سینا نیز قرارداد همکاری بسته و شما می توانید خدمات ایمپلنت دندان با کیفیت را با قیمتی مناسب از ایشان دریافت نمایید.

مزیت استفاده از بیمه سینا چیست؟

از مهم ترین مزایای بیمه سینا پرداخت بخش زیادی از هزینه های درمانی می باشد. این امر موجب می شود تا دیگر دغدغه و نگرانی از بابت پرداخت هزینه ها نداشته باشید و با اطمینان خاطر اقدام به درمان خود کنید.

قیمت ایمپلنت بیمه سینا چقدر است؟

قیمت ایمپلنت بیمه سینا بر اساس تعداد ایمپلنت های کاشته شده محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

3.9/5 - (13 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. مهندس بیژن امکانی گفت:

    سلام. من میخوام کارمندامو تحت پوشش بیمه تکمیلی سینا قرار بدم. نظرتون چیه؟ آیا برای ایمپلنت یا جراحی لثه یا به خصوص لمینیت شرایط خاصی دارند؟ممنون میشم پاسخگو باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *