ایمپلنت بیمه رازی

درباره ایمپلنت بیمه رازی چه می‌ دانید؟

ایمپلنت بیمه رازی : قطعا برای شما هم پیش آمده که در شرایطی سخت قرار گفته اید یا متاسفانه دچار صانحه هایی دردناک شده اید. معمولا در این مواقع انسان دوست دارد تا حامی داشته باشد که خیالش از بابت موارد ناگهانی که حتی فکرش را هم نمی کند راحت باشد. خوشبختانه امروزه بیمه های زیادی روی کار آمده اند که پشتیبان ما در بسیاری از عرصه هایی که با آنها میتوانیم سر و کار داشته باشیم، هستند. یکی از موارد رایجی که مردم در روند کار خود نیاز به بیمه دارند و به دنبال آن هستند، بیمه ای است که خدمات دندانپزشکی را تحت پوشش قرار دهد;

بیمه رازی، با شروع فعالیت خود از سال 1380 و با بیش از یک دهه سابقه، توانسته است خدمات خود را در بسیاری از زمینه ها از جمله دندانپزشکی ارائه کند. همانطور که میدانید دندانپزشکی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه رازی میتواند بسیاری از خدمات آن مانند لمینت دندان، کامپوزیت، ارتودنسی، جراحی لثه و در مواردی کاشت دندان را دربر بگیرد.

بیمه تکمیلی ایمپلنت

ایمپلنت بیمه رازی تا چه سقفی هزینه ها را پرداخت میکند؟

یکی از سوالات مهمی که در ذهن همه ی بیماران و کسانی که قصد دارند از ایمپلنت بیمه رازی، برخوردار شوند، این است که این بیمه چه میزان از هزینه هایی که پیش رو است را در بر میگیرد؟ در این باره باید گفت که همه بیمه ها تا سقف تهدات خود، هزینه های مربوط به دندانپزشکی هر فرد را پرداخت میکنند. اما ایمپلنت از دسته مواردی هست که در دندانپزشکی نیاز به خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی دارید. البته در مواردی نادر با توجه به از بین رفتن دندان فرد یا در صورتی که دندان های بیمه گزار در اثر حوادث از بین رفته باشد، بیمه می تواند خسارت های لازم در این صانحه را پرداخت کند.

بیمه تکمیلی ایمپلنت

همانطور که گفته شد بسیاری از بیماران برای جبران هزینه های ناشی از صدمات یا حتی در مواردی اقدامات مربوط به زیبایی به یک حامی نیازدارند و به دنبال یک بیمه مناسب میگردند. بیمه تکمیلی از دسته بیمه های اشخاص هست و پاسخگوی اغلب خسارات میباشد. از آنجایی که سازمان های بیمه گر توسط شورای عالی بیمه خدمات درمانی خود را ارائه میکنند، پس طبق آن به تهعدات خود عمل میکنند. تا کنون بیمه تکمیلی پاسخگوی بسیاری از هزینه های مربوط به دندان بوده است.

بیمه های زیادی مانند ایمپلنت بیمه رازی در زیر شاخه بیمه تکمیلی قرار دارند و بسته به شرایط و قوانینی که خود تعیین میکنند هم میتوانند پوشش های دیگری را از خود به صورت جداگانه علاوه بر بیمه اصلی ارائه دهند. در این صورت بیمه میتواند جهت ارائه خدمات بیشتر به پرداخت حق بیمه بیافزاید.

در رابطه با ایمپلنت بیمه رازی نیز میتوان گفت با توجه به از بین رفتن دندان فرد یا در صورتی که دندان های بیمه گزار در اثر حوادث از بین رفته باشد، بیمه میتواند خسارت های لازم در این صانحه را پرداخت کند.

دندانپزشکی دکتر آقاجری با چه بیمه هایی قرارداد دارد؟

درحال حاضر، دکتر آقاجری به همراه تیمی مجرب با چندین سال سابقه در عرصه کاشت دندان یا همان ایمپلنت، طرف قرارداد بسیاری از بیمه ها مانند بیمه دانا، بیمه رازی، بیمه دانشگاه آزاد، بیمه آسیا، بیمه ایران، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک مرکزی، بانک ملت، بانک تجارت،ایمپلنت بیمه رازی و … میباشد. تنها کافی است خود را تحت پوشش یکی از بیمه های گفته شده قرار دهید و با خیالی راحت برای رفع مشکل دندان های خود و ایمپلنت به این دندانپزشکی مراجعه کنید.

دندانپزشکی در تهران طرف قرارداد بیمه رازی

بیمه رازی جزو کاربردی ترین بیمه های بیمه تکمیلی میباشد. این بیمه با ارائه خدمات خود به اشکال مختلف سالهاست که در این عرصه فعالیت میکند. بیمه زندگی، مسافرت خارجی، بیمه های خاص، ایمپلنت بیمه رازی، بیمه اتومبیل، بیمه آتش سوزی، باربری و مهندسی از دسته بیمه هایی هستند که بیمه رازی آنها را تحت نظر و حمایت خود دارد. در کنار همه این موارد همانگونه که مطالعه کردید این بیمه جهت پرداخت هر گونه هزینه های مربوط به دندانپزشکی، کوتاهی نکرده و نقش موثری در کمک به بهبود و رفع مشکل دندان شما دارد.

تاثیر ایمپلنت دندان بر بهبود زندگی

ایمپلنت دندان در واقع جایگزین کردن و کاشت یک دندان سالم و بدون عیب و نقص به جای یک دندان پوسیده یا از بین رفته میباشد. در مواقعی نادر ممکن است فرد دچار تصادفی ناگوار شده باشد و در اثر آن دندان خود را از دست بدهد یا در مواردی شکل ناهماهنگ دندان با سایر دندان ها و بد فرم بودن آن باعث آزرده خاطر شدن در فرد میشود. در چنین زمان هایی، بیمار با ایمپلنت دندان خود علاوه بر اینکه زیبایی و سلامت را به خود بازمیگرداند، باعث حس اعتماد به نفسی در وجود خود میشود که تا قبل از ایمپلنت از آن بی نصیب بود!

با توجه به هزینه های بالایی که برای ایمپلنت در نظر گرفته میشود، تیم پزشکی دکتر صادق آقاجری با به کار گیری به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها و قرار داد با اغلب بیمه های درمانی از جمله ایمپلنت بیمه رازی، خیال شما را از بابت کیفیت و هزینه راحت کرده است.

 

رزرو نوبت

تلفن : 02122887547 – 09384444595

برای اطلاع دقیق از قیمت ها کلیک نمایید: قیمت ایمپلنت دندان

آیا امکان ایمپلنت با بیمه رازی وجود دارد؟

مراکز محدودی وجود دارند که بتوانند ایمپلنت را با استفاده از بیمه رازی انجام دهند اما در کلینیک دکتر آقاجری کاشت ایمپلنت دندان با استفاده ای بیمه رازی انجام می شود. شما با در دست داشتن بیمه رازی می توانید از بهترین خدمات ایمپلنت دکتر آقاجری بهره ببرید.

در کدام کلینیک کاشت ایمپلنت با بیمه رازی انجام می شود؟

تنها در کلینیک دکتر آقاجری امکن کاشت ایمپلنت دندان با بیمه رازی وجود دارد. شما در صورتی که دارای بیمه رازی باشید می توانید از بهترین نوع ایمپلنت با قیمتی مناسب بهره مند شوید.

قیمت ایمپلنت با بیمه رازی چقدر است؟

قیمت ایمپلنت بیمه رازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به تعداد ایمپلنت نصب شده و نوع ایمپلنت اشاره کرد البته باید به سقف تعهدات بیممه رازی نیز توجه کرد که تا چه مقدار هزینه را تقبل می کند. دکتر آقاجری به دلیل تجربه و سابقه ای که دارد قیمت ایمپلنت با بیمه رازی مقرون به صرفه و مناسب ارائه می دهد تا شما بتوانید با کمترین هزینه از با کیفیت ترین خدمات بهره مند شوید.

4/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه

  1. واقعا بیمه رازی سرویس دهیش پایینه .تمامی بیمها وقتی سرچ میکنیم.مراکز طرف قرارداد روی صفحه نمایان میشه بجز بیمه رازی الان یک ماه دارم دنبال مراکز طرف قرارداد میگردم .واقعا جای شرمندگیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *