ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد

ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد

در مورد ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد چه می دانید؟

ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد: یکی از خدمات ارزنده بیمه دانشگاه آزاد بیمه دندانپزشکی دانشگاه آزاد  و ایمپلنت دندان با این بیمه می باشد.  افرادی که نیازمند انجام درمان ایمپلنت هستند ولی به دلیل هزینه بالای آن توانایی انجام این کار را ندارند، کمک بزرگی کرده است؛ در این مطلب از سایت دکتر صادق آقاجری، متخصص کاشت ایمپلنت و جراحی های لثه، به این موضوع پرداخته ایم.

نداشتن دندان مشکلات زیادی را برای افراد به وجود می آورد که مهمترین آن ها به غیر اززیبایی ظاهری، ناتوانی در خردن غذا و ایجادمشکل در تکلم صحیح است.

در گذشته روش های مثل قرار دادن پل ، پروتز دندان و استفاده از دندان های مصنوعی، روش هایی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته بود ولی در سال های اخیر متد کاشت ایمپلنت دندان به منظور جایگزین کردن آن ها به جای دندان های اصلی، به دلیل موفقیت بالای آن، یکی از روش های پرطرفدار بین دندانپزشکان و بیماران شده است.

در این روش با استفاده از کارگذاشتن یک پیچ در استخوان فک که به آن فیکسچر می گویند بستر را برای سوار کردن پروتز دندان آماده می کنند. با روش کاشت ایمپلنت دندان پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاحت و جوش خوردن آن با استخوان فک بیمار، همانند یک دندان واقعی برای فرد عمل می کند که می تواند به راحتی به کارهایی مثل خوردن و تکلم بی نقص را انجام دهد.

دلیل هزینه بالای کاشت ایمپلنت دندان چه می باشد؟

همان طور که در جریان هستید، هزینه های مربوط به خدمات پزشکی به ویژه دندانپرشکی به دلیل استفاده از مواد مصرفی بسیار گران قیمت، همیشه بالا بوده است.در این میان در بین خدمات دندانپزشکی، هزینه های مربوط به کاشت ایمپلنت بسیار بالا و در طیف وسیعی، متغیر می باشد. متغیر بودن قیمت ها به دلیل متفاوت بودن برند ایمپلنت های مورد استفاده می باشد که بنا به شرایط بیمار و تشخیص دکتر و همچنین انتخاب وی، مورد استفاده قرار می گیرند.

در حال حاضر کشورهای مختلفی از جمله سوئیس، آلمان، آمریکا، کره و … به ساخت و تولید ایمپلنت هایی با برندهای متفاوتی مشغول هستند که هرکدام دراری قیمت های متفائتی با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن ها و همچنین کیفیتشان دارند.همچنین در کنار هزینه های مربوط به متریال و ایمپلنت ها، حق دریافتی دنداپزشکان هم به دلیل حساسیت بالای این کار و ظرافت و تخصصی که برای انجام عمل کاشت ایمپلنت مورد نیاز می باشد هم باید در نظر گرفت.

شما هرچقدر هم که از برند معتبر و گران قیمتی استفاده نکایید در صورتی که عمل کاشت ایمپلنت توسط دنداپزشک حاذقی انجام نشود، نتیجه موفقیت آمیزی نخواهید گرفت. بنابراین لازم است که بهترین پزشک را پس شناخت کافی و انجام بررسی های دقیق انتخاب کنید؛ البته توجه کنید که قیمت بالای دندانپزشکی ها همیشه نشان دهنده کیفیت و تخصص نخواهد بود و تجربه و مهارت پزشک در رابطه با این موضوع بسیار تعیین کننده است.

این روزها با افزایش نیاز مردم به ایمپلنت و به دلیل گران بودن این درمان پزشکی، بیمه های مختلفی به ارائه خدمات در این زمینه پرداخته اند که از جمله آن ها می توان به خدمات ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد اشاره کرد.

آیا می توان هزینه های کاشت ایمپلنت را با استفاده از بیمه ها پرداخت کرد؟

اگر شما تحت پوشش بیمه ای باشید که هزینه های مربوط به کاشت ایمپلنت دندان، مشمول خدمات آن بیمه باشد، با مراجعه به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با آن بیمه می توانید بخشی از هزینه ها و یا کل هزینه ها (بستگی به بیمه ای دارد که با آن درمان می شوید و سقف هزینه هایی که تقبل می کند) را با استفاده از بیمه تان پرداخت نمایید.

به این صورت که پس از انجام خدمات و پایان یافتن دوره درمان با در دست داشتن مدارکی که نشان می دهد شما در مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه مذکور، معالجه شده اید و آن مدارک توسط پزشک و مدیر مرکز درمانی (در صورت لزوم ) مهر شده باشد، با مراجعه به مرکز ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد، هزینه درمان را دریافت می کنید.

ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد هم به همین صورت تست و می توانید با در دست داشتن مدارک مربوطه از مزایای این بیمه استفاده نمایید.

برای اطلاع از هزینه ها به صفحه قیمت ایمپلنت دندان مراجعه کنید.

خدمات بیمه ایمپلنت دانشگاه آزاد شامل حال چه کسانی می شود؟

تمامی افرادی که تحت پوشش بیمه دانشگاه آزاد هستند، می توانند از خدمات ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد استفاده نمایند و هیچ محدودیتی بین بیماران وجود ندارد. تنها کافی است کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با این بیمه ها را پیدا کرده و از بین آن ها بهترین را برای دریافت خدمان کاشت ایمپلنت انتخاب نمایند.

خدمات ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد شامل حال چه کسانی می شود؟

خدمات ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد شامل حال چه کسانی می شود؟

دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دانشگاه آزاد

همیشه بین همه اصناف هم مراکز خوب برای انجام کار وجود دارد، هم متوسط و هم غیر حرفه ای؛ دندانپزشکی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و لازم است که خود بیماران در انتخاب بهترین گزینه دقت لازم را به عمل آورند.

به ویژه در مورد کارها پزشکی و انجام خدماتی که مستقیما با سلامتی افراد در ارتباط هستند، حساسیت و توجه در انتخاب مراکز معتبر خیلی بیش تر می شود. در مورد انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی برای انجام ایمپلنت هم شما باید با انجام تحقیقات موثر و بررسی پیشینه آن کلینیک، از بابت کیفیت انجام کار ایمپلنت دندان  اطمینان حاصل کنید سپس به انجام کار اقدام نمایید.

مطب دندانپزشکی دکتر آقاجری، یکی از بهترین مراکز درمانی دندانپزشکی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد است که با استفاده از با کیفیت ترین متریال و بهترین برندهای ایمپلنت دنیا، به انجام کاشت ایمپلنت برای بیماران عزیز می پردازد.

این مرکز درمانی، ضمن داشتن تمامی آپشن های ویژه ای که یک کلینیک دندانپزشکی و یک ایمپلنتولوژیست می تواند داشته باشد،کمترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای بیماران عزیز در نظر می گیرد که با استفاده از ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد این هزینه باز هم کاهش خواهد یافت. برای اطلاع از هزینه برندهای مختلف ایمپلنت و دریافت نوبت، می توانید از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن های مطب اقدام نمایید.

از مقاله پیوند پودر استخوان بازدید نمایید .

با بیمه دانشگاه آزاد می توان ایمپلنت انجام داد؟

بله شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر آقاجری کاشت ایمپلنت خود را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید.

قیمت ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد چقدر است؟

قیمت ایمپلنت بیمه دانشگاه آزاد بسته به نوع ایمپلنت و تعداد مورد نیاز است که با توجه به سقف تعهدات بمیه داشنگاه آزاد می توانید الباقی را پرداخت کنید.

کلینیک طرف قرار داد بیمه داشنگاه آزاد کدام است؟

کلینیک دکتر آقاجری به منظور خدمات رسانی به تمام بیماران با بیمه داشنگاه آزاد قرار داد بسته و با قیمتی مناسب و مقروبه به صرفه خدمات ایمپلنت خود را به تمام بیماران گرامی ارائه می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه

  1. برومند محمدی گفت:

    ممنونم ازتون جناب دکتر آقاجری. هم بابت اینکه ایمپنت ی که انجام دادین خوب بود هم از بابت همکاریتون با بیمه ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *