ایمپلنت بیمه بانک صادرات

ایمپلنت بیمه بانک صادرات

ایمپلنت بیمه بانک صادرات برای چه کسانی است؟

ایمپلنت بیمه بانک صادرات یکی از خدمات این بیمه به منظور تحت پوشش قرار دادن بیمارانی می باشد که توانایی پرداخت تمام هزینه های مربوط به این فرآیند پزشکی پر هزینه را ندارند و کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری ارائه دهنده این خدمت در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از به روز ترین متریال می باشد.

زمانی که افراد دندان های اصلی خود را از دست می دهند، ایمپلنت جایگزینی مناسب برای دندان های از دست رفته می باشد که به موجب این اقدام، از تحلیل رفتن استخوان ناحیه فکی که در آن قسمت دندان ها از بین رفته اند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

عمل ایمپلنت دندان عملی است که بر روی استخوان فک انجام می شود به همین دلیل رشد و تکامل استخوان فک، رکن اصلی اقدام به این عمل می باشد. به طور معمول تکامل استخوان فک در اواخر سال های نوجوانی و در بعضی افراد در اوایل دوره جوانی رخ می دهد که با استفاده از عکس برداری هایی که توسط  اشعه ایکس گرفته می شوند این مورد مشخص خواهد شد.

در نتیجه اصولا متخصصان کاشت ایمپلنت، این عمل را بر روی بیمارانی که کمتر از 17 سال سن دارند، انجام نمی دهند، هرچند که برای تصمیم گیزی نهایی در این خصوص، جوانب بسیاری از زوایای مختلف باید مورد بررسی قرار گیرند تا در نهایت درس ترین تصمیم گرفته شود.

به صورت کلی می توان بیان کرد که همه گروه های سنی، برای کاشت ایمپلنت مناسب هستند و حقیقتا نمی توان محدودیتی با افزایش سن برای این درمان در نظر گرفت و ایمپلنت بیمه بانک صادرات، یکی از بهترین اقدامات بانک صادرات در جهت افزایش رفاه حال مشتریان خود و به دست آوردن سلامتی آن ها با صرف هزینه کمتر می باشد.

برای اطلاع از هزینه کلیک کنید: قیمت ایمپلنت فوری

پیشینه تاریخی ایمپلنت را در کدام کشورها می توان یافت؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، تاریخچه ایمپلنت چیست و پیدایش آن به چه زمانی باز می گردد؟ اگر درمورد قدمت و پیدایش ایمپلنت بدانید قطعا بسیار متعجب خواهید شد. در ادامه مطلب ایمپلنت بیمه بانک صادرات، اشاره ای به تاریخچه پبدایش ایمپلنت خواهیم کرد.

اولین نشانه های استفاده بشر از این ایده جالب و قابل توجه به تمدن مصریان باستان بر می گردد. سپس محققی به نام اینگوار برنمارک که یک ارتوپد نامدار از کشور سوئد بود، در سال 1952 میلادی، زمانیکه مشغول تحقیق و مطالعه بر روی موضوع تکنولوژی ترمیم استخوان های فک پس از رخ دادن شکستگی ها بود، در تحقیقات خود، تیتانیوم را بکار برد و با استفاده از پیچ کردن ایمپلنت ها به استخوان ناحیه ران خرگوش، برای ترمیم استخوان انتظار می کشید.

زمانیکه استخوان ها ترمیم شدند، زمانیکه برنمارک قصد داشت فلزهای تیتانیوم را از استخوان ها خارج کند،متوجه شد که فلز تیتانیوم به استخوان ران پیوند خورده است که این موضوع بسیار موجب حیرت شد.

در نتیجه این دستاورد و کشف بسیار مهمی که برنمارک داشت، در سال 1956 میلادی، اولین ایمپلنت دندانی ساخته شد. استفاده از ایمپلنت در استخوان فک، مانع از تحلیل رفتن استخوان در قسمت بی دندان فک خواهد شد.

ایده آل ترین شرایط به کارگیری ایمپلنت دندانی چه شریطی است؟

بهترین و ایده آل ترین شرایط استفاده از ایمپلنت های دندانی، زمانی است که استخوان فک به مقدار قابل ملاحظه و کیفیت خوبی در دسترس باشد؛ اما در صورت نبودن این شرایط هم باز می توان با استفاده از تکنیک های پزشکی، از ایمپلنت استفاده نمود.

در مواردی که بیمار در هر یک از فک ها دچار کمبود باشد، از طریق پودرهای استخوان ساز و روش های جدید، شرایط بکارگیری ایمپلنت های دندانی محیا خواهد شد.

بنابراین شما می توانید با تکیه بر پیشرفت علم و تکنولوژی، بنابر شرایط مورد نیاز فک خود تحت درمان ایمپلنت بیمه بانک صادرات، بار دیگر سلامت فک و دندان های خود را به دست آورید.

ایده آل ترین شرایط به کارگیری ایمپلنت دندانی چه شریطی است؟

ایده آل ترین شرایط به کارگیری ایمپلنت دندانی چه شریطی است؟

ایمپلنت بیمه بانک صادرات کدام کلیلیک های دندانپزشکی را تحت پوشش قرار می دهد؟

همه کلینیک های دندانپزشکی طرف قرار داد با بیمه بانک سامان، مشمول خدماتایمپلنت بیمه بانک صادرات می باشند. بنابراین اگر شما دارای بیمه بانک صادرات هستید می توانید با مراجعه به مراکز درمانی معتبر، با صرف هزینه های کمتر، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.
از جمله کلینیک های بسیار معتبر و تخصصی ارائه خدمات کاشت ایمپلنت، می توان از کلینیک دندانپزشکی دکتر صادق آقاجری نام برد که طرف قرارداد با بیمه بانک صادرات است و مراجعه کنندگان تحت پوشش این بیمه می توانند از تخفیفات ایمپلنت بیمه بانک صادرات، استفاده نمایند.

با استفاده از ایمپلنت بیمه بانک صادرات، چه مقدار از هزینه ها کاهش می یابد؟

ایمپلنت بیمه بانک صادرات پوشش دهنده بخشی از هزینه های کاشت ایمپلنت می باشد. بنابراین با مراجعه به مراکز دنداپزشکی طرف قرارداد با بیمه بانک صادرات و برخورداری از خدمات ایمپلنت این مرکز، پس از پایان کار با ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز به بانک، بانک صادرات تا سقفی از این هزینه ها را متحمل خواهد شد.

طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

طول درمان به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد از یک روز تا یک سال ممکن است طول بکشد. این زمان بسته به نوع استخوان فک شما نیاز به پیوند استخوان و نیاز به سینوس لیفت متفاوت است …برای مطالعه ادامه مطلب کلیک نمایید:

طول درمان ایمپلنت دندان

بیمه ایمپلنت دندان چگونه است؟

برخی از بیمه های تکمیلی جدیدا ایمپلنت های دندانی را زیر پوشش خودشان برده اند. ما با بیمه ایران ، پارسیان ، کلیه بانک ها ، دانشگاه آزاد ، آتیه سازان حافظ ،… برای مطالع ادامه مطلب کلیک نمایید:

بیمه ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندانی چیست؟

زیبایی ظاهری: پر شدن جای خالی دندان یا دندان ها به یک دندان طبیعی قطعا تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهر و به خصوص لبخند شما دارد.

استفاده راحت: ایمپلت بعد از مدت زمان کوتاهی که به آن عادت کنید با دندان طبیعی هیچ فرقی نداشته و اذیتی برای بیمار ندارد.

مزایای ایمپلنت دندانی

 

تلفن : 02122887547-09384444595

ایمپلنت بیمه بانک صادرات چه نوع خدماتی است؟

شما با استفاده از بیمه بانک صادرات می توانید به راحتی خدمات کاشت یا ترمیم ایمپلنت خود را با قیمتی مناسب در کلینیک دکتر آقاجری انجام دهید.

قیمت ایمپلنت بیمه بانک صادرات چقدر است؟

قیمت ایمپلنت بیمه بانک صادرات بسته به سقف تعهدات بیمه دارد اما در کلینیک دکتر آقاجری شما با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می توانید خدمات ایمپلنت خود را انجام دهید.

3/5 - (1 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. پروانه محمدی گفت:

    سلام خدمت دکتر آقاجری و همکاران محترمتون. دکتر من هم دندون عقلم رو پیش شما کشیدم هم ایمپلنت کردم. البته هر دو هم با سدیشن بود. چون اگر خاطرتون باشه من خیلی میترسیدم از دندون پزشکی. کامنت گذاشتم از کاره خوبتون تشکر کنم جناب آقای دکتر آقاجری عزیز

    • کرم زاده گفت:

      سلام خدمت شما خداراشکر که بهترین درمان را برای شما عزیز انجام دادیم و از بابت رضایت شما بسیار خوشحال هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *