ایمپلنت بیمه بانک تجارت

ایمپلنت دندان چیست و برای چه کاربردی استفاده می شود؟

ایمپلنت بیمه بانک تجارت: زیبایی دندان ها یکی از دغدغه های مهم مردم جامعه امروز در سراسر دنیاست که مردم زیباپسند ایران را هم به شدت به تکاپو انداخته است، به همین دلیل بیمه های مختلفی ایمپلنت را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده اند که از جمله آن ها می توان به ایمپلنت بیمه بانک تجارت، اشاره نمود.

به همین دلیل از طریق انتشار این مطلب در سایت کلینیک دندانپزشکی دکتر صادق آقاجری، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان از دانشگاه آزاد تهران، سعی کرده ایم شما را با ایمپلنت، مراحل انجام ایمپلنت و مشکلات پس از انجام آن بیش تر آشنا کنیم. ایمپلنت دندان یکی از روش های جایگزینی برای دندان های از دست رفته در کنار روش های قدیمی تر مثل بریج کردن و قرار دادن دندان مصنوعی است، که در سال های اخیر خیلی مورد استقبال بیماران قرار گرفته است.

به دلیل استقبالی که از روش ایمپلنت کردن شد، محققین همواره در پی تحقیقات گسترده در این زمینه هستند و با توجه به نتایجی که تا الان به دست آمده است، این روش جایگزین مناسب تری برای دندان ها، نسبت به سایر روش ها می باشد. همانطور که اشاره شد، ایمپلنت ها جایگزینی برای دندان هایی می باشند که دیگر کارایی خود را از دست داده اند. جنس ایمپلنت ها از تیتانیوم می باشد و محل کار گذاشتن آن ها در استخوان فک به جای ریشه دندان است که دندان متحرک را بر روی آن سوار می کنند.

مدت زمان لازم برای ترمیم منطقه ای از استخوان فک که ایمپلنت در آن قرار داده شده است، بازه زمانی بین سه تا شش ماه است که با توجه به استخوان فک هر فرد، می تواند متغیر باشد.

کاشت دندان شامل چه مراحلی می شود؟

فرایند ایمپلنت دندان یکی از کارهای زمان بر و دارای پروسه طولانی طرح درمان است که هزینه بسیار زیادی هم متوجه آن می شود؛ بنابراین با استفاده از بیمه نامه های معتبر به خصوص خدمات ایمپلنت بیمه بانک تجارت، می توانید تا حد بسیار زیادی این هزینه ها را کاهش دهید و سلامت دندان های خود را تضمین نمایید.ش در ابتدا باید بیمار توسط دنداپزشک متخصص در زمینه ایمپلنتولوژی ویزیت شود و عکس های مربوطه از دندان مورد نظر و فک بیمار هم مورد بررسی پزشک قرار گیرد.

سپس با توجه به شرایط بیمار، مشاوره لازم انجام شده و طرح درمان از جانب دندانپزشک به بیمار توضیح داده می شود. در مرحله بعد، قبل از شروع به کاشت ایمپلنت، در صورتی که فک بیمار تحلیل رفته باشد و نیاز به پیوند استخوان وجود داشته باشد، باید یک فاصله زمانی در حدود چهار الی دوازده ماه به کاشت ایمپلنت داده شود تا ترمیم استخوان و آماده سازی بستر ایمپلنت به درستی صورت گیرد.

پس از کشیدت دندان فرسوده و تخلیه ریشه دندان بلا استفاده از بستر استخوان فک، نوبت به کاشت ایمپلنت می رسد. همان طور که اشاره شد ایمپلنت یک پین باریک شیار دار است که درون استخوان فک کار گذاشته می شود تا پروتز بر روی آن قرار گیرد. بعد از قرار دادن ایمپلنت در فک بیمار، در چند مرحله کارهای باقی مانده انجام می شود که پس از نقاحت استخوان در بازه زمانی چندماهه، مراحل قرار دادن تاج موقت ، قرار دادن Abutment برای ایمپلنت و تاج ثابت انجام می شود.

کاشت ایمپلنت دندان شامل چه مراحلی می شود؟

چه مشکلاتی در اثر ایمپلنت کردن ممکن است متوجه بیماران شود؟

یکی از جدی ترین مشکلاتی ممکن است در نتیجه انجام عملیات ایمپلنت دندانی ایجاد شود، لق شدن پایه ایمپلنت در استخوان فک است که دلیل آن تحلیل استخوان فک فرد و یا تحلیل رفتن یا التهاب لثه بیمار در اطراف محل قرارگیری پایه ایمپلنت و یا ابتلا به بیماری پری ایمپلنتایتیس می باشد. از مشکلات دیگری که ممکن است در اثر ایمپلنت برای افراد ایجاد شود می توان به ایجاد عفونت در منطقه ای که ایمپلنت انجام می شود، ایجاد آسیب در عصب دندان ها که ممکن است منجر به بروز درد، از دست دادن حس و یا ایجاد خارش در دندان های اصلی فرد، لب ها، چانه و لثه اش شود، اشاره کرد.

همچنین ممکن است طی انجام عملیات ایمپلنت دندان، در بافت های اطراف محل قرار گیری ایمپلنت، مثل دندان های مجاور و یا رگ های خونی نزدیک به موضع، آسیب به وجود آید. همچنین ممکن است در صورتی که محل کاشت ایمپلنت ها در فک بالا و نزدیک به حفره های سینوسی بیمار باشد، شاهد بروز مشکلات سینوسی در فرد باشیم.

اما اگر دندانپزشک مربوطه قادر باشد که مشکلات مرتبط با قرار دادن ایمپلنت در فک بیمار را سریع تشخیص دهد، می تواند با تجویز آنتی بیوتیک و تاکید به رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان توسط بیمار، از لق شدن پایه ایمپلنت پیشگیری نماید. به همین دلیل حتما باید از طریق ایمپلنت بیمه بانک تجارت به دنبال دندانپزشکی باشید که از نظر علمی و تجربی در سطح بسیار بالایی باشد تا ریسک ایجاد مشکلات بعدی را تا حد بسیار زیادی، کاهش دهید.

شرایط استفاده از ایمپلنت بیمه بانک تجارت چیست؟

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های درمانی برای بازیابی دندان هایی می باشد که دیگر نیستند و برای ادامه حیات هر فردی وجود آن ها ضروری است؛ اما به دلیل هزینه های بالا، همه افراد قادر به انجام آن نیستند؛ از این رو بانک تجارت با ارائه خدمت ایمپلنت بیمه بانک تجارت، کمک شایان توجهی به بیماران عزیز کرده است.

بیمه بانک تجارت شامل خدمات زیبایی و ایمپلنت های دندانی می شود و به این صورت می باشد که بیمار هزینه ای مربوط به ایمپلنت را پرداخت می کند و سپس از طریق دریافت نامه ای معتبر و مهر شده از کلینیک دندانپزشکی، با مراجعه به بانک از طریق ایمپلنت بیمه بانک تجارت، هزینه به بیمار بازگردانده می شود.

بنابراین پس از پایان طول درمان در کلینیک پزشکی، با نامه ای که تمام جزئیات اعم از هزینه ها، برند استفاده شده و تاریخ انجام کار برای بیمار و ثبت کامل مشخصات شامل نام و نام خانوادگی بیمار که بر روی آن درج شده است و توسط دندانپزشک مربوطه و در صورت نیاز مرکز درمانی مهر شده است، با مراجعه به بانک، هزینه های پرداخت شده را تحت پوشش ایمپلنت بیمه بانک تجارت دریافت خواهید کرد.

بهترین کلینیک دندانپزشکی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه بانک تجارت کجاست؟

برای پیدا کردن مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی تحت پوشش ایمپلنت بیمه بانک تجارت، از طریق جستجو در اینترنت به راحتی می توانید به نتیجه برسید؛ اما آنچه که اهمیت دارد کیفیت بالای کار تضمین محیط بهداشتی و فضای امن برای دریافت خدمات پزشکی می باشد. خصوصا در مورد دریافت خدمات دندانپزشکی، در نظر گرفتن جزئیات کلینیک ها برای ارائه خدمات بسیار مهم است زیرا خدمات درمانی مربوط به دهان و دندان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که باید در مورد آن بسیار دقت شود.

به ویژه انجام ایمپلنت دندانی که یکی از پر هزینه ترین و زمان بر ترین پروسه های درمانی را در بین سایر خدمات دندانپزشکی دارد و کیفیت و برندهای انتخابی در به کارگیری ایمپلنت ها، نقش تعیین کننده ای در دوام و پایداری ایمپلنت کارگذاشته شده در فک بیمار دارد.

کلینیک دکتر آقاجری ، از بهترین و معتبرترین کلینیک های دندانپزشکی تهران است که طرف قرارداد با بیمه بانک تجارت می باشد و خدمات ایمپلنت بیمه بانک تجارت را شامل می شود. اگر شما تحت پوشش بیمه بانک تجارت هستید، می توانید با اطمینان خاطر خدمات مورد نیاز خود را از طریق ایمپلنت بیمه بانک تجارت با قیمتی مناسب تر از همه جا و همچنین کیفیت بالا رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مطب دکتر آقاجری دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کاشت دندان و برندهای مختلف ایمپلنت می توانید با شماره تلفن های مطب تماس حاصل فرمایید.

چه کسانی واجد شرایط استفاده از خدمات ایمپلنت بیمه بانک تجارت در کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری می باشند؟

همه بیمارانی که تحت پوشش خدمات ایمپلنت بیمه بانک تجارت می باشند از همه مناطق تهران اعم از شمال تهران، جنوب تهران ، شرق و غرب تهران، بدون هیچ محدودیتی، مجاز به مراجعه به کلینیک دکتر آقاجری می باشند.

بنابراین شما در هر منطقه ای که سکونت داشته باشید در صورت داشتن بیمه بانک تجارت می توانید به مطب دکتر صادق آقاجری ،که از نظر موقعیت مکانی دارای لوکیشن بسیار مناسبی جهت مراجعه از هر نقطه تهران می باشد به راحتی مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ایمپلنت بیمه بانک تجارت، توسط ایشان، استفاده نمایند.

رزرو نوبت

تلفن : 02122887547 – 09384444595

برای رزرو نوبت و تماس با ما لطفا کلیک نمایید.

ایا ایمپلنت تحت پوشش بانک تجارت است؟

جراحی دندان تحت پوشش بیمه بنک تجارت یم باشد و ایمپلنت نیز در دسته جراحی دندانپزشکی قرار دارد و شما می تواندی با مراجعه به کلینیک دکتر آقاجری ایمپلنت دندان را با بیمه بانک تجارت انجام دهید.

قیمت ایمپلنت با بیمه بانک تجارت چقدر است؟

قیمت ایمپلنت با بیمه بتنک تجارت بسته به تعداد ایمپلنت و نوع ایمپلنت شما دارد که با توجه به سقف تعهدات بانک تجارت الباقی از شما دریافت می شود که دکتر آقاجری بسیار منصفانه و پایین تر از مراکز دیگر ارائه می دهد.

4.9/5 - (13 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. پروانه گفت:

    من دندونمو تو کلینیک دکتر آقاجری ایمپلنت کردم. تحت پوشش بیمه تجارت هم بودیم. بسیار منونم از آقای دکتر که تو کاره خودشون خبره هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *