ایمپلنت بیمه ایران

ایمپلنت بیمه ایران به چه صورت است؟

ایمپلنت دندان امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای دندان های از دست رفته است. این روش بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته است زیرا جایگزین روش‌هایی مانند بریج زدن و پروتزهای دندانی است. با گذشت بیش از 30 سال از کاربرد ایمپلنت های دندانی هنوز ابهامات زیادی در رابطه با انواع ایمپلنت دندان مطرح شده است که دندانپزشکان در جهان ضمن پاسخگویی به ابهامات برای بالا بردن کیفیت ایمپلنت دندان تلاش های بسیاری کرده اند زیرا کیفیت تاثیر بسزایی در ماندگاری آن دارد.

دکتر آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت با سابقه بالایی که در انجام خدمات دندانپزشکی دارد در مطب خود از بهترین برندهای ایمپلنت برای بیماران استفاده می کنند و برای راحتی بیماران در پرداخت هزینه های دندانپزشکی با اکثر بیمه های کشور از جمله بیمه رازی، دانا، آسیا، بانک تجارت، بیمه دانشگاه آزاد، بانک صادرات، بانک ملت و کلیه بانکها قرارداد بسته تا هزینه های بالای ایمپلنت را کاهش بدهد.

ایمپلنت بیمه ایران از جمله بیمه هایی است که هزینه‌های ایمپلنت را به خوبی کاهش می دهد و مزایای زیادی دارد. در ادامه این مطلب بیشتر با ایمپلنت بیمه ایران آشنا می شویم.

ایمپلنت بیمه ایران و خدمات آنایمپلنت بیمه ایران و خدمات آن

از آن ‌جایی که دندان نقش بسزایی در زیبایی چهره دارد و افراد سعی می کنند که به دندانهای خود رسیدگی کنند و حداقل 6 ماه یکبار به دندانپزشک مراجعه کنند ولی به دلیل بالا بودن هزینه های خدمات دندانپزشکی کمترین مراجعه به دندانپزشکی را دارند. ایمپلنت دندان یکی از خدماتی است که هزینه بالایی دارد به همین خاطر افراد سعی می کنند خود را بیمه کنند تا در پرداخت هزینه ها شرکت بیمه کمک کند.

ایمپلنت بیمه ایران یکی از انواع بیمه های تکمیلی می باشد که با ارائه خدماتی در زمینه دندانپزشکی، بیمه های اتومبیل، بیمه های آتش سوزی، اشخاص، بیمه مسئولیت و … یکی از بیمه های مطرح در کشور است. ایمپلنت بیمه ایران با توجه به حق بیمه‌ای که از فرد دریافت می کند بخشی از هزینه را که بیمه پایه مانند بیمه های تامین اجتماعی و بیمه سلامت تقبل نمی کند این بیمه پرداخت می کند.

هزینه های ایمپلنت دندان با داشتن بیمه چقدر است؟

ایمپلنت دندان با توجه به برند هایی که دارند هزینه متفاوتی هم دارند زیرا هر چقدر کیفیت بالاتر باشد قیمت هم بالاتر می رود. دکتر آقاجری در مطب خود از مرغوب ترین ایمپلنت های موجود استفاده می‌کند که از برندهای بسیار معتبر هستند که تفاوت قیمت به دلیل کشور تولید کننده ایمپلنت است. همچنین هر ساله قیمت ایمپلنت های دندان تغییر می کند.

به همین دلیل بیشتر بیمه‌های کشور خدمات مربوط به زیبایی و ایمپلنت دندان را تحت پوشش خود قرار دادند تا نگرانی افراد بابت هزینه‌های بالا در خدمات دندانپزشکی از بین ببرد. استفاده از ایمپلنت بیمه ایران گزینه بسیار مناسبی است تا شما را در پرداخت هزینه ها کمک کند.

همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت ایمپلنت، از صفحه هزینه ایمپلنت دندان دیدن فرمائید.

هزینه های ایمپلنت دندان با بیمه ایران

ایمپلنت بیمه ایران تا چه سقفی هزینه ایمپلنت را پوشش می دهد؟

بیمه ایران مانند سایر بیمه های کشور برای پرداخت هزینه های خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان دارای قوانینی است. سقف پوشش ایمپلنت بیمه ایران با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است و بستگی به طرح خریداری شده بیمه دارد. تمامی شرکت های بیمه نسبت به سقف تعهداتی که دارند هزینه‌های خدمات پزشکی هر فرد را پرداخت می کنند.

در صورتی که شما توسط بیمه ایران بیمه باشید میتوانید در مطب دکتر صادق آقاجری ایمپلنت دندان را با قیمتی بسیار پایین تر از مراکز دیگر دریافت کنید و از مزایای ایمپلنت بیمه ایران بهره مند شوید .

کدام مراکز دندانپزشکی در تهران طرف قرارداد با بیمه ایران هستند؟

امروزه مراکز دندانپزشکی زیادی طرف قرارداد با بیمه ایران هستند یکی از این مطب ها در تهران ، مطب دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت است که در مطب خود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از مرغوب ترین نوع ایمپلنت این خدمات را افراد تحت بیمه های مختلف ارائه می دهد. تمامی خدمات در این مطب نسبت به مطب های دیگر از قیمت پایین تری برخوردار است. بنابراین افراد تحت بیمه ایران میتوانند با مراجعه به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با این بیمه از خدمات بسیار بالایی بهره مند شوند.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و نوبت دهی با شماره مطب در تماس باشید.

آیا می توان از طریق بیمه ایران کاشت ایمپلنت انجام داد؟

بله چون ایمپلنت جز جراحی های دندانپزشکی محسوب می شود تحت پوشش بیمه ایران قرار دارد و شما می توانید از طریق بیمه ایران کاشت ایمپلنت خود را در کلینیک دکتر آقاجری انجام دهید.

طرف قرارداد بیمه ایران برای کاشت ایمپلنت چه کسی است؟

کلینیک دکتر آقاجری به منظور خدمت رسانی به تمامی افراد نیازمند به ایمپلنت قرارداد همکاری با بیمه ایران بسته است و شما می توانید با در دست داشتن بیمه ایران با قیمتی بسار منصفانه و پایین ایمپلنت دندان انجام دهید.

4.2/5 - (22 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. سهیلا ریاضی گفت:

    واقعا ممنونم از آقای دکتر و تیم خوبشون. ما تحت پوشش بیمه ایران ایمپلنت کردیم و علاوه بر اینکه از خدمات و تخصص دکتر بهره بردیم هزینه درمانیمونم گرفتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *