ایمپلنت بیمه آسیا

درمورد ایمپلنت بیمه آسیا بیشتر بدانیم:

ایمپلنت بیمه آسیا : یکی از بهترین بیمه ها برای جبران هزینه ها از جمله بخش خدمات دندانپزشکی بیمه آسیا می باشد و قدیمی ترین بیمه شرکت های خصوصی در کشور است. ایمپلنت بیمه آسیا هزینه های کاشت دندان یا همان ایمپلنت را تحت پوشش خود قرار داده است و تا حد زیادی در کاهش هزینه ها موثر است. بیمه تکمیلی آسیا برای افزایش سلامت و راحتی افراد بیمه تکمیلی را برای سازمان ها و شرکت ها در نظر گرفته است .

از آنجایی که امروزه ایمپلنت دندان جایگزین بسیار مناسبی به جای دندان نداشته می باشد و این خدمات هزینه‌های بالایی در بر دارد، شرکت‌های بیمه زیادی ایمپلنت دندان را تحت پوشش خود قرار داده و به افراد بیمه شده در پرداخت هزینه کمک فراوانی می کند.

دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت و جراحی لثه از دانشگاه آزاد ، با اکثر بیمه های کشور از جمله بیمه رازی، سامان ، ایران ، دانا ، بانک‌ صادرات ، بانک پارسیان ، بانک ملت ، بانک تجارت و به طور کلی کلیه بانک ها قرارداد بسته و به افراد بیمه شده خدمات با کیفیتی ارائه می دهد .

برای اینکه با خیال راحت به دندانپزشک مراجعه کنید و سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید کافیست خود را تحت پوشش یکی از بیمه های گفته شده قرار دهید تا نگرانی بابت هزینه بالای خدمات از جمله ایمپلنت دندان ، جرم گیری ، جراحی لثه و … نداشته باشید. همانطور که گفته شد یکی از بهترین و قدیمی ترین بیمه ها در خدمات دندانپزشکی ایمپلنت بیمه آسیا می باشد که در ادامه بیشتر با این بیمه آشنا می شویم.

ایمپلنت بیمه آسیا

ایمپلنت بیمه آسیا

نکاتی برای انجام ایمپلنت دندان

قبل از انجام هر کاری باید ملزومات آن را در نظر گرفت. حال که قصد دارید برای زیباسازی دندان خود از ایمپلنت بیمه آسیا استفاده کنید چند نکته را در نظر بگیرید تا ایمپلنت به خوبی جواب بدهد. در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • کسانی که تراکم استخوانی بالایی دارند و استخوان فک مستحکم و قوی است.
  • داشتن لثه سالم که زیبایی ایمپلنت را چند برابر می کند.
  • رعایت بهداشت فردی استفاده از نخ دندان و مسواک به طور مداوم.
  • مراجعه به دندانپزشک برای اطمینان از سالم بودن ایمپلنت ها.
  • توجه به وعده های غذایی که توسط پزشک در نظر گرفته می شود و مراقبتهای ویژه بعد از جراحی.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

از آنجایی که برای مردم کشور عزیزمان زیبایی بسیار مهم است نداشتن یک یا چند دندان احساس ناخوشایندی به فرد دست می‌دهد . با مراجعه به مطب دندانپزشکی ، پزشک برای به دست آوردن دوباره زیبایی دهان و دندان ، ایمپلنت دندان یا همان کاشت دندان را پیشنهاد می دهد.

ایمپلنت با توجه به کیفیت و کشور سازنده آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد. در سال 1398 قیمت ایمپلنت دندان کره ای بین سه تا سه و نیم میلیون تومان بود و قیمت ایمپلنت های اروپایی هم چهار تا چهار و نیم میلیون تومان؛ البته این قیمت ها شامل پایه ایمپلت و روکش می‌شد و هر ساله تغییر میکند. دکتر صادق آقاجری در مطب خود از بالاترین کیفیت ایمپلنت استفاده می کند و بیماران زیادی رضایت کامل داشته اند. یک ویژگی خاص ایمپلنت در مطب دکتر آقاجری ، ضمانت 10 ساله ایمپلنت همراه با قیمتی بسیار مناسب است.

برای اطلاع از هزینه ها به صفحه قیمت ایمپلنت دندان مراجعه کنید.

ایمپلنت بیمه آسیا تا چه سقفی از هزینه ها را پوشش میدهد؟

ایمپلنت بیمه آسیا تا چه سقفی از هزینه ها را پوشش میدهد؟

برای بیماران مهم است که بدانند بیمه آسیا تا چه سقفی از هزینه های ایمپلنت دندان را به عهده می گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

در واقع بیمه تکمیلی کامل کننده هزینه های درمان است یعنی فرد ابتدا توسط بیمه های پایه مانند بیمه سازمان تامین اجتماعی ، بیمه سلامت ، بیمه نیروهای مسلح و … هزینه های اولیه درمان را پرداخت کند و هزینه های مازاد توسط شرکت بیمه بر اساس سقف تعهدات جبران شود. بیمه تکمیلی به دو صورت بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی ارائه می شود ؛ که ایمپلنت بیمه آسیا فقط به صورت گروهی ارائه می‌شود و سقف تعهدات بیمه بر اساس توافق بین خود شرکت و  شرکت متقاضی در نظر گرفته می شود.

مزایای استفاده از ایمپلنت بیمه آسیا چیست؟

یکی از مزایای ایمپلنت بیمه آسیا دریافت درمان کارت بیمه آسیا است.  با استفاده از این کارت افراد می ‌توانند در روزهای تعطیل و شرایط اضطراری و حتی در ساعات غیر اداری به مراکز درمانی که طرف قرارداد با بیمه آسیا هستند مراجعه کنند و بدون اینکه نیاز به معرفی نامه داشته باشند، خدمات دریافت کنند . البته افراد باید روز بعد در وقت اداری برای معرفی نامه اقدام کنند.

برای دریافت هزینه ایمپلنت بیمه آسیا ارائه چه مدارکی الزامی است؟

 افراد برای دریافت خدمات به دو صورت به دندانپزشک مراجعه می کنند :

  • مراجعه به مرکز درمان هایی که طرف قرارداد با بیمه آسیا هستند.

فرد قبل از مراجعه به مرکز درمان طرف قرارداد باید از شرکت بیمه آسیا یک معرفی نامه دریافت کند به این معنی که فرد از طرف شرکت بیمه مراجعه می کند. با دریافت معرفی نامه هزینه های درمان دندانپزشکی تا سقف تعهدات بیمه آسیا پرداخت می‌شود .

  •  مراجعه به مرکز درمان هایی که طرف قرارداد با بیمه آسیا نیستند.

در این حالت فرد بعد از انجام خدمات ایمپلنت هزینه‌ها را خودش پرداخت می‌کند و سپس با ارائه مدارک هزینه را جبران می کند . تمامی این مدارک به شرکت بیمه آسیا تحویل داده می شود و  هزینه‌ای که وزارت بهداشت تعیین می کند توسط بیمه آسیا پرداخت می شود . مهلت ارائه مدارک حداکثر 15 روز است.

مدارک شامل : دستور پزشک و نوع خدمت ارائه شده ، ارائه نامه فرد برای درخواست معرفی نامه ، ارائه کپی صفحه اول دفترچه بیمه فرد که مشخص کند فرد توسط کدام یک از بیمه های پایه بیمه شده است، اصل قبض های پرداخت شده ، کپی صفحه اول و دوم شناسنامه فرد ، ارائه اصل صورتحساب توسط بیمارستان ، خلاصه ای از پرونده بیمار

دندانپزشکی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه آسیا

تمامی دندانپزشک ها سعی می کنند با بیمه‌های بیشتری از کشور قرارداد ببندند تا بیماران در پرداخت هزینه ها از جمله خدمات مربوط به زیبایی که از هزینه هایی بالاتری برخوردار هستند ، مشکلی نداشته باشند. یک موضوعی که برای افراد مهم است پیدا کردن بهترین مطب طرف قرارداد با بیمه است تا از مزایای آن استفاده کنند.

یکی از مراکزی که طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه آسیا می باشد، مطب دکتر صادق آقاجری که متخصص جراحی لثه، ایمپلنت ، لمینت و خدمات مربوط به ترمیم و زیبایی دندان است . دکتر آقاجری تمامی خدمات دندانپزشکی را با قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر دندانپزشک ها و کیفیت بالای خدامت ارائه می کند و از بروزترین متدهای پزشکی برای بیماران استفاده می کند که باعث می شود طول درمان کمتر شود و نیازی به مراجعه پی در پی به دندانپزشک نداشته باشید.

شما عزیزان میتوانید برای اخذ نوبت و مشاوره با شماره های مطب تماس بگیرید.

ایمپلنت بیمه آسیا شامل چه خدماتی است؟

ایمپلنت بمیه آسیا شامل خدمات کاشت ایمپلنت، ترمیم ایمپلنت و نعویض ایمپلنت می باشد که شما می توانید در کلینیک دکتر آقاجری به صورت کاملا تخصصی دریافت کنید.

در کدام کلینیک می توان ایمپلنت بیمه آسیا انجام داد؟

در کلینیک دکتر آقاجری خدمات تخصصی ایمپلنت با قیمتی مناسب توسط بهترین ابزار آلات مدرن دندانزشکی انجام می شود.

قیمت ایمپلنت بیمه آسیا چقدر است؟

قیمت ایمپلنت بیمه آسیا به تعداد ایمپلنت و نوع ایمپلنت کاشته شده بستگی دارد اما دکتر آقاجری با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

3.8/5 - (10 امتیاز)

0 دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    جناب دکتر آقاجری ممنونم از شما بابت ایمپلنت دندانم. واقعا این روزا کمتر آدمی وجدان کاری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *