ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ

ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ

ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ چه کمکی به افراد تحت پوشش بیمه می نماید؟

در این مقاله به بررسی دلایل نیاز به ایمپلنت دندان، هزینه های آن و کلینیک های طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ خواهیم پرداخت.

دکتر صادق آقاجری، یکی از بهترین جراحان دندانپزشک و متخصصان کاشت ایمپلنت در ایران می باشند که در تهران آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند. ایمپلنت دندان یک روش تایید شده از سوی جامعه دندانپزشکی و بسیار پرطرفدار از سوی بیماران در سال های اخیر می باشد که، در زمان از دست دادن دندان های اصلی، از این درمان برای جایگزینی دندان های از دست رفته، استفاده می شود.

در این روش با استفاده از یک فیکسچر که به جای ریشه دندان از دست رفته در استخوان فک بیمار کاشته می شود، پروتز دندان را بر روی آن سوار می کنند و در نتیجه مانند دندان اصلی می توان از آن استفاده کرد. به کارگیری ایمپلنت برای تمام افرادی که استخوان فک آن ها به صورت کامل شکل گرفته باشد امکان پذیر است بنابراین تمامی افراد بالای 18 سال تا بالای 65 سال، افرادی هستند که در صورت نیاز می توانند از این روش درمانی با تشخیص دندانپزشک مجرب، استفاده نمایند.

قیمت ایمپلنت دندان را می توانید اینجا کلیک کنید

قیمت ایمپلنت دندان

با استفاده از خدمات ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ می توانید با صرف هزینه کمتر، سلامت دندان های خود را بدست آورید.

هزینه های مربوط به عمل کاشت ایمپلنت به چه صورتی است؟

عمل کاشت ایمپلنت دندان، یکی از خدمات بسیار پر هزینه در میان خدمات دندانپزشکی است که این هزینه بالا ناشی از متریال مورد استفاده برای این عمل و همچنین،  تجربه و دانش بالا و زمان و دقت زیادی است که برای انجام کاشت ایمپلنت از سوی دندانپزشک مورد نیاز می باشد. با توجه به نوع ایمپلنت انتخاب شده توسط بیمار، هزینه های مربوط به انجام ایمپلنت متتفاوت خواهد شد. چرا که کشورهای مختلفی اقدام ساخت ایمپلنت های دندانی با کیفیت های متفاوتی کرده اند.

بنابراین با توجه به اینکه ایمپلنت استفاده شده برای بیمار، ساخت کدام کشود و از کدام برند باشد، هزینه های مربوط به این اقدام، متغیر می شود. علاوه بر این مسائل، تخصص و تجربه دندانپزشکی که قرار است کاشت ایمپلنت را برای بیما انجام دهد بسیار مهم می باشد، و حتی اگر از بهترین و مطمئن ترین برند ایمپلنت هم استفاده شود ولی پروسه کاشت آن توسط دندانپزشک حرفه ای صورت نگیرد، نتیجه دلخواه بدست نخواهد آمد و ممکن است شاهد عوارض جبران ناپذیری باشیم.

بنابراین بهتر است که در مورد اینجام این کار، دقت لازم را داشته باشید و با انجام تحقیقات کامل، بهترین دندانپزشک دارای تخصص در حوزه کاشت ایمپلنت را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با داشتن بیمه مناسب مثل ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ، مقداری از هزینه های بالای این عمل را کاهش دهید. در ادامه به توضیحات بیش تری در این باره خواهیم پرداخت.

هزینه های مربوط به عمل کاشت ایمپلنت به چه صورتی است؟

آیا می توان هزینه های مربوط به عمل کاشت ایمپلنت را کاهش داد؟

بیماران با داشتن بیمه هایی که خدمات کاشت ایمپلنت را تحت پوشش خود قرار می دهند و همچنین با مراجعه به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با ان بیمه ها، می توانند مقداری از هزینه های مربوط به عمل کاشت ایمپلنت را کاهش دهند که البته این مقدار بستگی به بیمه ای دارد که بیمار تحت پوشش آن قرار دارد و اینکه بیمه چه سقفی از هزینه ها را تقبل می کند. بنابراین می توانید با انجام تحقیقات در مورد بیمه های مختلف و بررسی در مورد خدمات تحت پوشش بیمه ها و هزینه هایی که بیمه ها تحت پوشش خود قرار می دهند، انتخاب مناسب تری داشته باشید.

در هنگام انتخاب بیمه ها حتما به کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه ها هم دقت لازم را داشته باشید، چرا که اولویت شما در انجام هرکاری به خصوص خدمات پزشکی و کارهایی که مرتبط با سلامت شما می باشند، باید کیفیت کار و امنیت آن باشد.

شرایط استفاده از ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ چه می باشد؟

استفاده از ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ شرایط ویژه و به خصوصی ندارد، شما با داشتن مدارک مورد نیاز و طی کردن مراحل قانونی، مثل سایر بیمه ها، مشمول استفاده از خدمات بیمه آیه سازان حافظ خواهید شد.

پس از اینکه تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ قرار گرفتید، با مراجه به کلینیک های دندانپزشکی تحت پوشش این بیمه می توانید از خدمات ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ استفاده نماید و مبلغ کمتری نسبت به سایرین که به صورت آزاد تحت درمان قرار می گیرند پرداخت نمایید.

کدام یک از کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ هستند؟

با مراجعه به سایت بیمه آتیه سازان حافظ می توانید به لیست مراکز درمانی و کلینیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با این بیمه، به راحتی دسترسی پیدا کنید. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، چگونگی عمل کاشت ایمپلنت شرط اساسی برای موفقیت در این درمان است که لازمه آن، انجام این کار توسط دندانپزشک با تجربه و متخصص در این حوزه می باشد.

بنابراین تنها به این دلیل که کلینیکی را پیدا کرده اید که طرف قرار داد با بیمه شماست، برای انجام خدمات دندانپزشکی به خصوص کاشت ایمپلنت که یک عمل پر هزینه و بسیار حساس است، مراجعه نفرمایید. تحقیق درباره کم و کیف خدمات ارائه شده توسط آن مرکز درمانی و رزومه دندانپزشک معالج شما، اهمیت بسیار بالایی دارد که نباید به سادگی از آن گذر کنید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر آقاجری، با سالها تجربه موفق و جلب رضایت بیماران در کاشت ایمپلنت دندان، طرف قرارداد با بیمه های مختلف از جمله خدمات ایمپلنت بیمه آتیه سازان حافظ می باشد که در محیطی کاملا بهداشتی و آرام، پذیرای بیماران عزیز جهت ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی با قیمتی مناسب تر از سایر دندانپزشکی ها، می باشد.

جهت تعیین وقت ویزیت برای مشاوره می توانید از طریق سایت و یا تماس با شماره تلفن های مطب، اقدام نمایید.

با بیمه آتیه سازان حافظ چگونه می توان ایمپلنت انجام داد؟

با مراجعه به کلینیک دکتر صادق آقاجری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان می توانید با در دست داشتن بیمه آتیه سازان حافظ کاشت ایمپلنت با کیفیت را در محیطی کاملا بهداشتی انجام دهید.

قیمت ایمپلنت با بیمه آتیه سازان حافظ چقدر است؟

قیمت ایمپلنت با بیمه آتیه سازان حافظ در کلینیک دکتر آقاجری مقرون به صرفه بوده و با توجه به سقف تعهدات بیمه آتیه سازان می توانید الباقی را پرداخت کنید.

4/5 - (23 امتیاز)

6 دیدگاه

  1. نعیمی گفت:

    ممنونم از سایت خوبتون و مطالبی که در مورد ایمپلنت گذاشتید.

    • seobartar6 گفت:

      خوشحالیم از رضایت شما

    • مریم گفت:

      سلام بابت هزینه ارتودنسی چه مقدار از هزینرو بیمه پرداخت میکنه

      • کرم زاده گفت:

        سلام شما باید از مراکز اورتودنسی که طرف قرارداد با بیمه هستند اطلاعات بگیرید. در مرکز ما خدمات اورتودنسی انجام نمیشود.

      • مریم گفت:

        سلام وقت بخیر من میخوام ایمپلنت کنم ولی دکتر من قراردادی با بیمه اتیه سازان حافظ نداره میشه از دکتر گواهی بگیرم از این طریق میشه نصف هزینه رو از بیمه بگیرم یا نمیشه؟؟ممنون میشم جواب بدین

  2. علی گفت:

    سلام شیراز کدام دندانپزشک طرف قرارداد هست برااینپلنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *